Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Jeg venter på avreise jeg nå.......er det litt tidlig eller?
Babyonboard ;-) Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Ja, vennen det er LITT tidlig ;-) Men jeg venter jeg også.................... Hva skal man ha på seg på kvelden da? (du som har vært der...)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2007 Tja, jeg har pakket både skjørt og en sort kjole........kommer litt an på humøret igrunn;-) Men man går i det man føler seg vel i - tror jeg:-) Ikke sikkert det er så mange andre der, så vi får pynte oss for oss selv og hverandre vi:-)
Babyonboard ;-) Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 Den morgenkåpa........ Kan den brukes i restauranten også..........?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. april 2007 Sikkert ikke, det er alltid noen som bare leser vet du:-))
Babyonboard ;-) Skrevet 20. april 2007 #8 Skrevet 20. april 2007 du mener de bare ser.........? hmmmm.... Føler du deg observert??? *ler*
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. april 2007 Hallo...........hallo............er det noen her............HALLO!!!
♥Snulder Skrevet 20. april 2007 #12 Skrevet 20. april 2007 PøH... jeg sitter aldri i kulissene og sniker... Jeg blander meg alltid inn!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. april 2007 #14 Skrevet 20. april 2007 Jeg har litt reisefeber nå jeg...
Babyonboard ;-) Skrevet 20. april 2007 #15 Skrevet 20. april 2007 Ikke jeg for jeg er ikke ferdig å pakke enda ;-))) Har ikke begynt engang! MEN jeg har begynt å TENKE på hva jeg skal ta med ;-)) Må kanskje skrive liste.... sånn at jeg ikke glemmer vinen ;-))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. april 2007 #16 Skrevet 20. april 2007 Keikodrakt og vin, da er mye gjort.
Babyonboard ;-) Skrevet 20. april 2007 #18 Skrevet 20. april 2007 Vin keikodrakt sko (lete etter først) slippers vin har jeg funnet keikodrakten??? isåfall; keikodrakt nei det har jeg visst skrevet før... sko da? de må jeg som sagt lete etter bukse den jeg skal sy opp? søren det hadde jeg glemt svart bukse som jeg slipper å sy opp svarte sko som er høy nok hæl til den svarte buksa søren.... de skoene må jeg lete etter!!!! lete mer vs. sy opp nye buksen??? vin ihvertfall!!! har drukket opp flaska med hvitvin... rødvin hvitvin i kartong! (Klatten sa vi tømmern) SMINKEN!!! smykker (hva f.. vet mannfolk om å pakke for en dag liksom???)
Karomamma Skrevet 20. april 2007 #19 Skrevet 20. april 2007 Herregud, det er MASSE du har glemt: Keikodrakta (hvis du hadde glemt det...) Bikini i tilfelle Keikodrakta ikke passer En ekstra svart bukse i tilfelle den uoppsydde er alt for lang Andre sko som passer til bukse nr 2 Støvler (just in case) Hårføner En føner til hvis den første går i stykker Solbriller (til dagen derpå) Strømper Den svarte buksa, husk den!! Et svart skjørt i tilfelle ALLE andre går i skjørt Jeans i tilfelle alle går i jeans Topp som passer til jeans Topp som passer til skjørtet Støvletter til skjørtet Blazer hvis toppen er for trang osv...
Babyonboard ;-) Skrevet 20. april 2007 #20 Skrevet 20. april 2007 Tusen takk!! Jeg setter sammen disse to listene så blir det sikkert rett *leter frem enda større koffert* :-)))
Babyonboard ;-) Skrevet 20. april 2007 #21 Skrevet 20. april 2007 Har forresten bestemt meg for å drite i å sy opp den buksa! (bombe...) Er det ikke sommer da??? Tar ei kort kukse ;-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå