Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har forslag til hvor jeg kan få kjøpt en pen og billig mammakjole? Skal i konfirmasjon i Mai og trenger desperat en kjole.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en venninne av meg kjøpe en veldig søt en på HM og ellers så kan du jo forsøke disse andre butikkene.. moten i år gjør plass til magen :D he he...

Skrevet

hei. jeg har kjøpt en fra www.krappe.no 299kr. tok 2 dager fra jeg betalte til den lå i postkassen. jeg syntes den var veldig fin ihvertfall

Skrevet

Jeg skal også i konfirmasjon i mai, og har kjøpt en fin kjole/tunika på Lene V, de hadde mange fine som det var god plass til magen i:) Noen var også lange nok til å kunne bruke uten noe under(bortsett fra truse/tynnstrømpebukse kanskje;) Den jeg kjøpte var litt kort så jeg kjøpte en fin hvit mammabukse til å ha under:)

Skrevet

Hei!

Har du sjekket

2wear

den kule mage

mama licious

stera

mammashop

alexi

Skrevet

Takk alle sammen for gode råd. Skal på shoppingtur i dag- så da blir det vel en kjole ut av det også.

Gjest Ut på tur
Skrevet

Lykke til, Dersom du tåler korte kjoler er jeg sikker på det finnes masse å velge i i "vanlige" butikker. Masse som shar plass til mage som alle skriver her ;)

Har du forresten lest siste "gravid" der har de en liten greie med "vanlige" kjoler for oss med mage, men alle er korte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...