joanka Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Noen som har forslag til hvor jeg kan få kjøpt en pen og billig mammakjole? Skal i konfirmasjon i Mai og trenger desperat en kjole.
Gjest Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 en venninne av meg kjøpe en veldig søt en på HM og ellers så kan du jo forsøke disse andre butikkene.. moten i år gjør plass til magen he he...
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 20. april 2007 #3 Skrevet 20. april 2007 hei. jeg har kjøpt en fra www.krappe.no 299kr. tok 2 dager fra jeg betalte til den lå i postkassen. jeg syntes den var veldig fin ihvertfall
Mammapudding Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 Jeg skal også i konfirmasjon i mai, og har kjøpt en fin kjole/tunika på Lene V, de hadde mange fine som det var god plass til magen i:) Noen var også lange nok til å kunne bruke uten noe under(bortsett fra truse/tynnstrømpebukse kanskje;) Den jeg kjøpte var litt kort så jeg kjøpte en fin hvit mammabukse til å ha under:)
Enitsirk79 Skrevet 20. april 2007 #5 Skrevet 20. april 2007 Hei! Har du sjekket 2wear den kule mage mama licious stera mammashop alexi
joanka Skrevet 21. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. april 2007 Takk alle sammen for gode råd. Skal på shoppingtur i dag- så da blir det vel en kjole ut av det også.
Gjest Ut på tur Skrevet 21. april 2007 #7 Skrevet 21. april 2007 Lykke til, Dersom du tåler korte kjoler er jeg sikker på det finnes masse å velge i i "vanlige" butikker. Masse som shar plass til mage som alle skriver her Har du forresten lest siste "gravid" der har de en liten greie med "vanlige" kjoler for oss med mage, men alle er korte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå