♥maxen min♥ Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Vi reiser til Italia i morgen, italienske babyer spiser jo også da.. men burde vi pakke middagsglass, el satse på å kjøpe der? Og frukt beger, ta med el kjøpe der? Litt kjipt om frukt begrene "eksploderer" av trykket ombord i kofferten.. Skal bare være 5 dager, så blir jo ikke såååå mye å ta med, MEN skal reise med Ryanair og de er så strenge på vekta!
LivetErEnLek Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Jeg ville ha tatt med meg mat. Vi reiste til Lisboa da snulla var 5 mnd, hun drakk da bar mme, så vi tok med det hjemmen i fra. De vi reiste sammen med hadde en gutt på 7 mnd og satset på å kjøpe grøt ol der nede. Tror de angret på det ja, for all grøten de fant var tilsatt masse sukker og annen skit, men de hadde jo ikke noe annet valg enn å gi han det. Pakk alle glass og fuktbeger inn i plastikposer, så skulle dere være så uheldig at det går hull på noe, så flyter det i alle fall ikke ut i all den andre bagsjen.
♥maxen min♥ Skrevet 20. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2007 Dumt å ikke få tak i det man er vant med da, grøt tar jeg med uansett. Men tror kanskje jeg pakker resten av maten også. Noen andre som har kjøpt i utlandet og var fornøyde??
Herkules Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 Inneholder vel ikke mye skit vel???? Skal du ut og reise så er det mest avhengig av om barnet ditt er tilpasningsdyktig eller ei. De har som regel masse mat å få kjøpt men maten er tilpasset landet og dets matvaner hva smaker angår Det er riktig at det er sukker i maten i utlandet men det er ikke lenge siden det var tilfellet i Norge heller Barna dør ikke av 5 dager med annen mat Når det skal sies så hadde vi selv problemer med maten da vi reiste til Spania siden gutten min reager på noe enten melk eller gluten Fant ikke grøt av bare mais eller ris Det meste var 3 til 8 forskjellige kornarter Frukt fersk frukt hadde jeg selvfølgelig kjøpt der dere skal Det er jo myye bedre frukt i utlandet enn Norge. Som sagt er barnet glad i nye smaker så går det fint med den maten de har der Selfølgelig God tur
Mirakeljenta08 Skrevet 20. april 2007 #5 Skrevet 20. april 2007 ville nok tatt med det du bruker til vanlige. så er du sikker dere må virklig godt tur så håper vi at vi snakkes snart. hils familien klem fra oss du vet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå