Mia_I Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 - om sommeren? Tynn madrass? Teppe? Lammeskinn - eller blir det for varmt? Ingenting? Har softbag som butikken sier ikke trenger madrass, men jeg synes det ser litt stusslig ut :-)
Turid Laila Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Vi har kjøpt simo kombi og der fulgte det med madrass, så tenkte å legge laken på den og legge et teppe oppå der igjen... Holder ikke det a?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 20. april 2007 #3 Skrevet 20. april 2007 Det følger stort sett med madrasser i vognene. Vi begynner med lammeskinn (det regulerer jo både når det er varmt og kalt) Men skulle det bli for varmt i sommer, legger jeg et helseteppe på madrassen og baby oppå.
2 gutter og 1 jente Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 Jeg har ogsaa tenkt aa ha lammeskinn, og eventuelt bytte med helseteppe om det er fryktelig varmt...jeg veit ikke. faar se det an. man laerer vell fort kanskje hva som passer for sin egen baby! kanskje?
Phobia Skrevet 20. april 2007 #5 Skrevet 20. april 2007 Hei jeg har også kjøpt softbag til min baby og synes som deg at det så litt stusselig ut med bare den... Venter babyen min 1. juni og selv om det da er et sommerbarn kommer jeg til å ha Nøstebarn sitt lammeskinn oppi som "madrass". Har lagt det oppi for å prøve - og det ser helt kjempekoselig ut oppi der... Lammeskinn er jo bra om sommeren også og kle babyen i ull anbefales jo både sommer og vinter pga ullens egenskaper, så jeg er ikke redd for at det blir varmt.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #6 Skrevet 20. april 2007 Jeg har madrass + tisselaken(beskytte madrassen) + vanlig laken. "gulpeklut" som pute. Tynn sommerdyne og/eller teppe over babyen. *Linda*
Gjest Skrevet 21. april 2007 #8 Skrevet 21. april 2007 Har CityBag jeg, og der var det med madrass. Har lagt laken på den, og tenkte å legge på et korthåret lammeskinn i starten. Dyne oppå der. Når det blir varmt til sommeren, så ender vi sikkert med å bruke bare helseteppe. Men lammeskinnet er jo svalt når det er varmt, så vi får se...
Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #9 Skrevet 21. april 2007 Til dere med softabg...f.eks på Barnas Hus får man jo kjøpt løse madrasser som passer til bagen! Min venninne kjøpte en slik og synes bagen er mer lun og fin for babyen da:) Bare et tips...
Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #10 Skrevet 21. april 2007 ...eller softbag som det heter hehe;))
Gjest Skrevet 21. april 2007 #11 Skrevet 21. april 2007 Jeg har tenkt å legge et lammeskinn. Har termin om 5 dager og det kan jo fortsatt være ganske kaldt i mai. Dessuten skal jo lammeskinn også kunne brukes om sommeren siden det regulerer termperaturen veldig bra. Skal da bare legge et tynt flis/ullteppe over baby. Det er iallefall planen.. så får vii se hva som skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå