mettings Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Ja, da har jeg vært på overtidskontroll, og skal settes igang imorgen. Det er med litt blandede følelser, men det skal bli godt å få ut denne babyen. Er litt deppa over at jeg ikke kan ha "vanlige og normale" fødsler som de andre rundt meg, men det er vel sånn det er.. Hadde vært så deilig om jeg fikk veer, og at fødselen gikk sin gang og ikke tok 3 dager. Første fødsel tok evigheter og med komplikasjoner, håper det går greiere denne gangen. Ifølge legen, vil jeg ha født innen mandag..,
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 huff. skjønner deg godt:) men se det positive i det:) i løpet av helgen er du mamma:)
cizeta Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 Lykke til! Få høre hvordan det gikk når du har kommet hjem igjen da :-)
allergibarn Skrevet 21. april 2007 #5 Skrevet 21. april 2007 Det du kan trøste deg med, er at når man blir satt i gang går ofte fødselen utrolig greit. Jeg hadde KS med første, uten å være i nærheten av noe som kan kalles en fødsel - så jeg ble regnet som 1. gangs med nr 2. Ble satt på kur, det tok riktignok tre kurer til før det skjedde noe. men da gikk fødselen superfint - og helt uten smertestillende. Var oppe og dusjet 2-3 timer etter fødselen og var oppe resten av dagen (født kl 10). Ønsker deg lykke, lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå