Gå til innhold

pose til vogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger tips til hvor jeg kan kjøpe fleece pose eller lignende til vognene nå i denne mellom perioden mellom kaldt og varmt? ikke noe finger nem selv så det må være ferdig produkt og helst ikke så dyrt da. barna er 2 år og 1 år

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

alexi.no har buggysnuggle til 499, kjempe praktisk.

Tulle

Skrevet

Vi har 3 slike, kjøpt på alexis. Er ikke så fornøyd med dem jeg egentlig.

Erfarer at når vi feks er på kjøpesenter, og vil ikke at barnet skal for varmt, så er det å dra av glidlåsen ikke lett.

For enten må jeg dra glidelåsen heilt av, slik at overdelen blir løs, og jeg legger den under vogna. Dersom vi bare vil "lufte litt, blir det bare klumpete på barnetshøyre side, det er tykt og trasig, og ett irritasjonsmoment.

Dessuten, dersom glidelåsen er dratt heilt opp, så har ungen lissom posen heiltopp til halsen, og må bruke armhulene sine til å presse den ned på ett vis................

Så jeg synes det at de er dyrere enn de er verd da.

Men det er meg!!

Skrevet

Æsj da... Har akkurat bestillt derfra jeg.. Synes de så så kjekke ut =)

Hvor gamle er barna som bruker dem?

Jeg har en som blir 2 i august..

Skrevet

Syntes de så så kjekke ut jeg også.....Men ble litt skuffa.

Min pike blir 2 i desember.

Skrevet

Vi kjøpte en fleecepose på Reflex til 399 kr. De hadde mange farger, ensfargede. Er kjempefornøyd

Skrevet

Hei,

Ser at andre skriver at de ikke er fornøyde med fleecepose fra Alexi.no. Vi har også det, og jeg er superfornøyd! Det finnes jo ulike typer og tykkelser av dem. Vi har en som ikke er så veldig tykk -2 lag med fleece. En "regnbuestripete". Den er helt perfekt i størresle til Mini på 17 mnd, i Teutonia Mistral-vogn. Akkurat passe lang, og IKKE irriterende i det hele tatt f.eks. på kjøpesenter når det er nødvendig å ta overdelen delvis av.

Og den passer til veldig forskjellig temp/vær. Jeg begynte å bruke den for en stund siden, da det enda var ganske kaldt. Da med dyne inni. Perfekt for å holde dyna godt på plass. På litt varmere dager passer det med bare lite teppe inni, enda varmere dager bare posen, og når det blir enda varmere kan hele overdelen tas av. Jeg har et "formklippet" lammeslinn INNI posen -da holder posen seg godt på plass, og effekten av lammeskinnet beholdes, i motsetning til hvis en har det UNDER posen.

Nå høres jeg jo ut som jeg selger disse posene selv... Men dette tror jeg nesten er mitt beste baby/barne-kjøp, så jeg kunne ikke dy meg...

Skrevet

Vi har også 3 poser. den regnbuestripete (i bruk nå) har vi også i teutoniavogba...hehe ser jo ut som om den hører til med de fargene, Og så en tykkere med jordbær på, og en til.

Men når overdelen bare skal halveis av ER det trangt og irriterende.

Dèt må jeg være enig i.

blir klumpete pg ballete når heile overdelen balles på siden. Den ramler ned på hjula/bakken dersom jeg ikke har bøyla på vogna, og er bøyla på så blir det trangt og ballete........

Skrevet

Jeg bruker bare saueskinnet i under og et helt vanlig "voksen"-ullpledd nå om dagen... Har brukt voksiposen fram til ganske nylig, men nå begynte den å bli i varmeste laget. Syns at et ullpledd er lettere å regulere varmen med. Ellers kan jo bare ei vanlig dyne brukes også nå framover. Eller?!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...