gladfisk Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Jeg skal pusse opp et butikklokale, men har hørt at man ikke skal male når man er gravid... Har også hørt det motsatte.. Er det noen som vet sikkert??
Gjest Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Kommer an på hvordan maling som brukes det... Er det oljemaling så kan du ikke bruke den.. Jeg merka jeg ble kvalm og uvell av lukta, så malinga fikk sambo ta
Persille,Smule og lille Trille Skrevet 20. april 2007 #3 Skrevet 20. april 2007 Jeg pussa opp og malte under forrige graviditet og gjør det også nå, men passer på å ha god utlufting når jeg maler. Oljemaling har jeg kun malt på lister, men oppholder meg da ikke i rommet etterpå.
gladfisk Skrevet 20. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. april 2007 Ja ja, da blir det ikke mye maling på meg... Skal starte butikk i mai så håper jeg finner mange gode hjelpere...
nurket4a Skrevet 20. april 2007 #5 Skrevet 20. april 2007 Har akkurat pussa opp hjemme, spurte både legen og jordmora hvordan jeg skulle forholde meg til dette. Det er lite forskning på om dette virker inn på fosteret, men for sikkerhetsskyld burde jeg ikke male eller holde meg i huset når det ble malet. Jeg kunne være innom i små perioder mens malingen tørket. Men burde holde meg unna i noen dager til det verste hadde gitt seg. Så jeg flyttet hjem til foreldrene mine for noen dager, men gjett om jeg glerder meg til å flytte hjem igjen! Blir nok i mårra...
Enitsirk79 Skrevet 20. april 2007 #6 Skrevet 20. april 2007 Du kan jo ta en telefon til en malingsbutikk og høre om de har peil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå