Gå til innhold

Endelig er alt klart! Til og med papirene til NAV.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er hoppende glad!

Liker å ha ting klart. Har kjøpt det vi trenger av klær og utstyr. Har vasket og brettet, og pakket fødebaggen. (har ikke montert alt, eller lagt på sengetøy og sånn, men vi har det i hus i det minste). Men intill i dag hadde jeg ikke fått ordnet med papirene til NAV. Dumme meg trengte hjelp av de til å fylle ut papirene, og det tok veldig lang tid å få det gjennomført pga påskeferie og sykdom, men nå er det altså i boks. Og det beste av alt: hun var HELT sikker på at når jeg leverte den i dag ville det være tidsnok til at jeg ville få foreldrepenger til permisjonen starter 16. mai.

Så nå legger jeg bena på bordet og bare slapper av... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha innkjøp av det siste som vi mangler til neste helg.. Sendte også papirene til NAV i dag.. Du var ikke alene om å trenge hjelp til de papirene.. herregud at det går an å gjøre det så vanskelig å skjønne.. det burde jo bare være noen enkle spm!!!

Skrevet

Vi hadde et møte med en saksbehandler på NAV når det gjelder de papirene. Det er jo sååå vanskelig å skjønne. Hvorfor så vanskelige spørsmål?? Irriterende..men iallefall i boks:)

Skrevet

Fullstendig enig i at de stiller spørsmålene på en veldig ulogisk og innfløkt måte ! Hvor krunglete går det liksom an å stille et spørsmål ?!?

Fram til ganske nylig har vi hatt et annet, myyye enklere skjema vi har brukt på jobb, men nå må vi jo bruke dette fra NAV. Sjefen min og jeg skulle se på det sammen, men det endre med at jeg måtte gå til personalkontoret; ble altså bare surr...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...