Gå til innhold

Hvordan kjennes magen deres ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er skikkelig hard og ta på. Litt verre om kvelden enn om morgenen, men ganske hard på morgenen også. Er det slik den skal være? Synes det er blitt så ekstremt de siste dagene, nesten som å ta på en volleyball.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er også veldig hard, også når jeg ikke har kynnere. Helt sprengt ut, kan ikke skjønne at skinnet skal klare å strekke seg mer for de siste fem ukene frem til termin.... Spesielt øverste halvdelen - nederst er det litt greiere.

Skrevet

ja, det er hardest på toppen her også. Nesten så jeg kan bruke magen som slagvåpen.

Skrevet

Knallhard! Ser ut som om jeg skal sprekke snart! Ikke myk noen steder :(

Skrevet

Tror likevel vi skal motstå fristelsen til å bruke den som slagvåpen :-)

Prøver å smøre med oljer og kremer, men kan ikke si at den blir mindre stram av den grunn.

Skrevet

jepp, vært steinhard siden uke 18-19...

og jeg er bare i 31.uke, så lurer på hvordan babyen skal kunne vokse enda mer uten at magen bare sprekker!

Skrevet

Jepp, kjempe hard mage her også, sælig øverst på magen... Kan ikkehuske fra tidligere svangerskap at magen har vært så hard..

Skrevet

Min og er hard, greier ikke skille fra når jeg har kynnere. Men kan jo være fordi vi ikke har så mye fett på magen?

Skrevet

Veit ikke om det har så mye med fett å gjøre. hehe. for jeg er egentlig syltynn. sånn "styggtynn" om du skjønner når jeg ikke er gravid..

Men magen min er skikkelig myk. Bare å dytte den inn til man "kjenner" babyen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...