Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Lurer bare på om det er noen som har opplevd dette mot slutten av svangerskapet? Og vet dere hva det var? Er 32 dager til termin og når jeg gikk på do istad så var det blodig utflod på papiret. Fikk helt panikk og ringte jordmor, som sa jeg skulle ta på meg bind og se om det kom noe i det. Men kommer bare når jeg tørker meg. Hun sa at det kunne være blodkar som var sprengt, eller mormunnen som begynte å modnes. Og tilslutt så sa hun at det kunne være starten på fødsel og, så jeg ikke skulle få hetta om noe var på gang! Hjeeeeelp... føler meg ikke klar for fødsel ennå!!! Har hatt mensmurringer og stikkinger i hele dag, men det er vel bare modning får jeg håpe. noen som har opplevd dette, og var det fødsel pågang, eller hva var det???
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 For din del får vi satse på at det bare er modning. Det er jo ikke umulig at det er nettopp det heller. Selv om du er "klar" til å føde nå er det jo ikke sikkert det er fødsel rett rundt hjørnet. Har hatt mensmurringer og mye kynnere hele uken og det er modning på høyt plan her. Men ikke noe blod i utflod da =)) Då får bare se an timene fremover.... Forrige gang fødte jeg uke 36+4 og da var ikke jeg heller klar. Men ut kom han, så uansett går det bra =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå