mayaya Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Altså, sånn at det er et smil, og ikke en grimase mer..?
IgglePiggle Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Min gjorde det naar han var 4 uker.. Da begynte han aa smile naar man snakket til han eller sang. Og naar han saa oss naar han hadde sovet.. Det er saa koselig..
mayaya Skrevet 20. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2007 Oi, da er det kanskje rett om hjørnet her da... :-)
Gjest Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 tror lillemann var 3-4 uker da han begynte og smile..=)
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #5 Skrevet 20. april 2007 uke 43, 44 kan de første smilene komme =)
vi blir 4 :o) Skrevet 20. april 2007 #6 Skrevet 20. april 2007 de regner med at første smil kommer i uke 45-47, så dersom den lille er født for tidlig kan det ta lengre tid.. junior smilte ikke før han var neste 3 mnd, og jeg bekymret meg sånn. Nå smiler han dagen lang, så han har tatt det igjen.. ) Mye rart vi skal bekymre oss for, men jeg gikk rundt og var redd for at lillegutt hadde autisme pga sent smil..
noje Skrevet 20. april 2007 #7 Skrevet 20. april 2007 Jeg ble svært overrasket da beibisen min smilte bare 9 dager gammel (var stor og sterk og kom en uke etter termin). Vi sang mikkel rev da smilet kom, og hun har smilt hver dag siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå