Gjest Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Jeg skal til uken treffe min storesøster som er narkoman.. jeg pleier å treffe henne på en cafe når hun har bursdag.. men i år vet jeg ikke hva jeg skal kjøpe. hun kan ikke få undertøy hver gang og dessuten vet jeg ikke str hennes.. noen som har noen forslag til hva jeg kan kjøpe som ikke er så dyrt og noe hun ikke kan selge videre.. og det skal ikke koste mer enn 200 kr. Kom gjerne med forslag på ting som ser mye ut og ikke koster så mye.. jeg er tom for ideer...
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #3 Skrevet 20. april 2007 trenge du å gi henne noe? hva me å spandere en lusj på henne eller middag? dette var ikke lett nei :=)
Gjest Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 Tenkte også på å ta med henne ut på middag eller noe... så vet du hun har spist godt iallefall den dagen
Persille,Smule og lille Trille Skrevet 20. april 2007 #5 Skrevet 20. april 2007 Dusjsåpe og bodylotion som lukter godt.
ninen Skrevet 20. april 2007 #6 Skrevet 20. april 2007 kremer ja eller sokker og småting..hmm vanskelig.. Jeg jobber m narkomane, kan ikke være lett å ha en søster som er narkoman. Håper hun blir motivert for hjelp og får d..
Gjest Ut på tur Skrevet 20. april 2007 #7 Skrevet 20. april 2007 Høres deilig ut å få noe hyggelig til egenpleie. Nå går vi jo inn i sommeren. Kanskje noen nye klær. Dersom du ca vet størrelsen hennes og kjøper genser el.l er sansynligheten stor for at du treffer.
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 20. april 2007 #8 Skrevet 20. april 2007 Hva med et eller annent du har laget selv? Hvis du er flink til slikt kunne du kanskje f.eks laget en liten scrapbook med bilder og minner fra da dere var barn. Det kan hun i allefall ikke selge--og det er en fin saann "soester-ting." Det er ikke saa vanskelig aa lage scrapbook som mange tror altsaa--men man boer vel vaere LITT kunstnerisk av seg.
Gjest Skrevet 21. april 2007 #9 Skrevet 21. april 2007 Tusen takk for mange fine forslag tror det blir dusjsåpe og bodylotion som lukter godt.. jeg får ta meg en tur ut en dag og se.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #10 Skrevet 21. april 2007 Jeg har litt erfaring med dette, og satte selv veldig pris på litt fornuftige ting, men også kjekke ting. Som en fin topp + sokker/truser. Man har sjelden lyst å bruke penger på ting til seg selv (utenom dop da...), og det er kjekt å få noe man har litt nytte av. Lykke til med innkjøp og sender søsteren din varme tanker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå