Gå til innhold

noen som har opplevd dette med barnet/barna sine??..

Anbefalte innlegg

Skrevet

lillemann er veldig oppblåst over magen. var på 6 ukers kontroll på onsdag,og helsesøsteren og legen ble bekymret over dette. legen mente det var normalt for små barn å være litt oppblåst i magen,men som regel går magen fremover og ikke ut i sidene som det den gjør på lillemann. legen kontaktet barneavd. på sykehuset, og de ville ha han inn til observasjon slik at det kunne bli tatt ultralyd og div prøver av han. jeg synes han har vært oppblåst over magen helt siden han kom til,men det ble aldri komentert av personalet på barsel. men nå tenker jeg mye på hva det kan være.kan ikke være at han er forstoppet,for han har normal avføring et par ganger om dagen. håper det ikke er noe alvorlig. han virker ikke syk eller plaget med dette.han er en kjempeblid unge,så da kan jo kanskje trøste meg selv med det at så lenge han ikke har noe ubehag, så er det ikke noe alvorlig. noen som har opplevd noe lignende?..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Michelle var også litt sån når hun var like gammel. Men nå (er 3 mnd nå) har det gått over. Og det var ingen som sa noe på det når vi var på kontroll på hs, og så har det bare gått over av seg selv. Så her var det ikke noe feil hvertfall. =)

Så det går sikkert fint.

=)

Skrevet

Min eldste datter har alltid hatt bollemage, selv om hun ellers har vært ganske tynn. Pappan var sånn han også da han var liten og baby. Har du noen babybilder av deg og mannen din? Kan du spørre besteforeldrene, kanskje de husker?

Tror ikke du trenger bekymre deg. :) Legene sjekker alltid for å være sikre. Så lenge ungen legger på seg og ikke skriker for mye så tror jeg nok alt er i orden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...