Gå til innhold

Herregud, folk er så frekke liksom!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og så er kanskje jeg litt overhormonell for tida og da?.. ;)

Men jeg er ute etter en gyngestol til babyen kommer og sjekka finn.no- Fant en gammel, slitt en som må gjøres endel med og siden det ikke stod pris, men bud ønskes, så foreslo jeg 400 kr for en start da (har jo være på auksjoner etc hcor mye penere stoler har gått for 500 så tenkte det ikke var så gæærnt jeg da..). Fikk følgende svar på mail i dag: "400 var et morrrrsomt bud.Jeg er klar over hva de selges for så svaret er NEI til det budet." Det var alt som stod.. Eh, hyggelig liksom.. Fikk veldig lyst til å handle med han karen der iallfall!..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ups, skulle ikke være anonym da.. ;)

Skrevet

Haha, da burde han jo skrevet bud ønskes over "pris". Ønsker bud, minstepris "pris" Eller noe i den duren da!

Skrevet

uff, er så mye ufine folk altså!

Ikke ta deg nær av det iallefall, så kan jo han se omhan får ønskeprisen sin, når han innser hva folk selger de for normalt!

Noen tror jo de kan få fullpris for brukte varer..

Skrevet

Ja, ikke sant! Argh, kjente jeg ble ganske provosert akkurat når jeg fikk mailen, men hjalp å få ut litt steam ved å skrive her da!! Og få litt støtte ikke minst! ;) Håper han må selge den for 300, hihi! Gravid, barnslig OG hormonell - herlig tid dette! :D

Skrevet

Hadde jeg vært deg så hadde jeg sendt han en link der du har sett lignende stoler bli solgt for 500,- så kan han sitte der med skjegget i postkassa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...