Gå til innhold

hvordan sjekker de omhodet har festet seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

--egentlig?

Jeg begynner å lure på om det er det som skjer her nå jeg.. haha

altså, i det siste har babyen min, som har pleid å snurre rundt og rundt, vært roligere, men også ligget mer "stabilt" altså at sparkene har vært på de samme stedene..

magen min har sunket

og det er vanskeligere å gå ordentlig på do.. (jeg har i grunnen ikke slitt noe særlig med forstoppelse, men de siste dagene har det vært vanskelig.. har måttet skifte stilling på do hele tiden og sliti fælt.. hehe)

Jeg kjenner også mer bevegelse under og rett over skambeinet enn før, nesten litt kilent, kan godt se for meg at det er hodet som ligger der..

kan dette bety at hodet begynner å feste seg?

hehe. alt man lurer på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jordmora mi klemmer og rugger der babyens hode er. veldig bevegelig forstatt, sier hun ... :-)

(uke 35)

Skrevet

hei =)

de kjenner d med hendene utenpå magen din.d gjorde de hos meg i allefall... har du fått sånn mage som du kan sette koppen på? d har jeg, sunket ganske mye... artig...

Skrevet

hehe, ja, magen fungerer som avlastningsbord! hihi

men jeg har ikke s¨å veldig stor mage jeg da, for jeg har så dypt bekken:)

Men når tilogmed mannen min bemerker at magen har sunket må den jo ha gjort det. hehe

buksesmekker er bare ¨åglemme her i gården også.. kjøpte meg skjørt her om dagen jeg, men stor og deilig vid strikk.. blir nok å gå med det en stund ja..:)

Skrevet

De kjenner utenpaa magen ja, om de er usikker stikker de kanskje inn en finger for aa dytte litt i hodet for aa bestemme om det sitter fast. Det gjorde hun paa meg. det var ikke helt festet enda. :) men de finner seg jo til rette med hodet neddi der da, saa kilingen du kjenner er nok det! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...