Gå til innhold

Vært hos jordmor i dag! 6 dager til termin.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Formen er ganske fin, har vært litt slapp de siste dagene, men jeg sover veldig lite så det har vel noe med det å gjøre. Ellers er blodtrykket stigende, noe som gjør at hun vil ha meg tilbake allerede mandag.

Sjekket om jeg var moden også, men det var jeg visst ikke. Hadde 1 cm åpning og mormunnen var nesten avflatet. Har ikke peiling på hva det har å si, men det virka på hun som at det ikke er noe tegn på at det skal skje noe med det første.. :/ Kjedlig det da.. Men har en 6 års-bursdag å feire på søndag så hadde tenkt å knipe igjen til etter det i hvertfall :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg og har 6 dager igjen, og stigendeblodtrykk... ellers aner jeg ikke noe ang åpning og modning, ingen har sjekket-... men håper jo det skjer noe før laaangt uti mai da..

Jeg er klar så her går dagene i venting.. prøver ikke vente for mye da, men neimen ikke lett.

Masse lykke til til deg da, og alle andre :o)

Skrevet

Trodde at man var moden når man hadde litt åpning og mormunnen var avflatet jeg. Jeg har nemlig kjent etter oppi der på egenhånd, da var tappen myk, nesten avflatet og ca en finger åpent. Men da er jeg vel kanskje ikke moden likevel da?

Skrevet

Jordmoren min sier at sykehusene anbefaler ikke at de sjekker modning, for det har så lite å si. Man kan være "moden" og vente lenge og umoden og plutselig føde allikevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...