Sally&Tiny Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Får alle førstegangsfødende tilbud om det? Brev i posten da el? Har ikke hørt noe om det, men så har jeg jo noen uker igjen enda også da...
fox`y Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 hør med jordmoren din,hun kan årne d:) jeg spurte om jeg fikk men siden jeg er 2 gangs fødende så fikk jeg ikke.sjønner ikke helt dette for fødeavdelingen er jo ny for meg oxo... du kan oxo ringe å høre på st.olavs så kan de sette deg opp kansje:)
Gjest Skrevet 20. april 2007 #3 Skrevet 20. april 2007 Du må ringe dem selv og melde deg på, dersom du ikke går til jm (dersom du går til jm er det i hvertfall noen av dem som har den omvisningen som en del av "pakken"). MEN nå må du skynde deg! De har stengt i sommer, og det begynner å bli mange påmeldte på omvisningene før sommeren!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 jeg ringte føden selv på mandag denne uken og da ville de vite termin. Sa det var 7. juni og da kunne vi få komme mandag 21.05. Virket ikke som det var noe problem å få plass, men dette var noe jeg måtte ordne selv siden vi egetnlig tilhører levanger sykehus.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 20. april 2007 #5 Skrevet 20. april 2007 Du må nok ordne dette selv hvis du ikke har hørt noe gjennom jordmor ja. Jeg ringte resepsjonen på føden og ble da satt opp på en gruppe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå