Morango 29.05.2007 Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Hva fikk dere av brudeparet som takk? Det er jo en stor ære å bli plukket ut som forlover, og da trenger man sikkert ikke å få noe for det, men jeg lurer på hva dere fikk dersom brudeparet ga noe. Betalte de for klær, styling til bryllupet eller kjøpte de noe på bryllupsreisa? Hilsen nysgjerringe meg..
Lykke(lig) Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Jeg synes det var en stor ære bare å bli spurt, så jeg forventa ikke å få noe tilbake. Har derimot spurt hun jeg var forlover for, om hun vil være min forlover. Og jeg har lyst å gi henne en oppmerksomhet for at hun har sagt ja. Da det er over 1 år til, venter jeg litt med akkurat det
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #3 Skrevet 20. april 2007 Fikk ikke annet enn sure miner!!!! Fatter ikke hvorfor hun spurte meg, og angrer på at jeg ikke var tøff nok til å si nei. Brukte mye tid, krefter og penger på et utdrikkingslag som alle utenom bruden var fornøyd med. Holdt tale, selv om jeg kjente få av de som var til stede, gruet meg skikkelig til det. Men tror ikke det heller var bra. Huff, nei - gjør ikke det der igjen!
Morango 29.05.2007 Skrevet 20. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. april 2007 Kjempe kjedelig det da. Er ikke alle som vet å verdsette god hjelp. Og det er derfor jeg undrer meg over hva man som forlover har opplevd å få i gave/eller som oppmerksomhet i forbindelse med hjelpa.
Tigerlily -har jente&gutt Skrevet 21. april 2007 #5 Skrevet 21. april 2007 Min forlover og jeg skal ta en dobbelttime med massasje dagen før bryllupet:-) Det blir min gave til henne(betaler rundt 1600 kr for oss to..).
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #6 Skrevet 22. april 2007 Jeg fikk et gullkjede med navnet mitt på av den første venninen jeg var forlover for, et maleri av en kjent kunstner av den andre og et charm-armebånd i sølv av den siste. Selv har jeg kjøpt like charm-armebånd i gull til min forlover, brudepike og meg slev. Alle armbåndene har en lik charm, også har forloveren min sitt en som er spesielt plukket ut til henne og brudepiken min en som er spesielt til henne... Jeg er i og for seg enig i at det er en ære å bli spurt om å være forlover, men det er faktis en god del jobb, og jeg synes det er veldig greit med en liten anerkjennelse. Jeg vil heller betale kjole og hår selv og få noe som varer, selv om det kanksje blir en mye billigere ting...
Vannmann35 Skrevet 22. april 2007 #8 Skrevet 22. april 2007 Jeg fikk ingenting som takk:-( Det var imidlertid en stor jobb å være forlover, så jeg kommer til å gi noe til mine forlovere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå