1+1=2+1+x Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Hei Er kommet i et dilemma - Hvilken vogn bør jeg kjøpe? Noen som har erfaring med noen av disse vognene? Positive - og negative! Takk
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Jeg har quinny freestyle.... mega fornøyd. valgte å droppe dreamybagen å heller ha softbag... syn s det er mere praktisk. lettere å ta med seg bagen. har flere venner som har den samme og som er veldig fornøyde. har hørt at enkelte syns sittedelen i bagen er litt liten... men det syns ikke jeg er noe problem. har to barn fra før og ingen av de har vært noen kjemper;-) TFK er veldig åpen og stor i forhold til min smak... syns quinny er mer elegant liksom..... jeg er liten og druknet bak den..... derfor ble det quinny freestyle på oss;-) den fikk også best i test i Mor og barn, samt på tv2 hjelper deg i nov. i fjor...
1+1=2+1+x Skrevet 20. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2007 Takk for svar:) Hjertet mitt sier Quinny... Men selgeren sier TFK. Han mener at Quinny ikke holder til flere barn... Hmmm...
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 Problemet med Quinny er at den kan bli litt kort- Dette kan fort bli et problem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå