Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Hei, når voksiposen blir for varm, så lurer jeg på hva jeg skal ha i vogna. Tenkte å bruke tepper sammen med vognforlenger, men snuppa bare sparker og tuller, så det hadde nok vært best med en pose hun ikke får sparket av seg. Finnes det en billig pose som er lett å åpne? Skal brukes i Mistral. Takker for alle svar!
Gjest Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Hei Jeg kjøpte en fleecepose til vogna i fjord fra alexi.no. Den heter buggysnuggle. De har den i mange forskjellige farger og mønstre. Jeg er veldig fornøyd både med posen og alexi.no. Tulle
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #3 Skrevet 20. april 2007 Tusen takk for svar! Skal sjekke det opp!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 Hei, lurer på om det er glidelås på begge siden av posen, slik at man kan brette opp posen hvis det er varmt? Fikk lyst på den som er rosa med en stor påsydd blomst!
Gjest Skrevet 20. april 2007 #5 Skrevet 20. april 2007 Hei Glidelåsen går rundt hele posen så du kan i prinsipp ta av "toppen". Jeg har den med rosa med blomsten, kjempesøt! Tulle
junispiren fikk liten Dennis Skrevet 20. april 2007 #6 Skrevet 20. april 2007 Hei, jeg har akkurat bestillt jeg nå. Ble litt inspirert =) Hvor store er dem egentlig? Står 100 cm, men sånn ca hvor lenge kan de bruke dem? Jeg har en gutt som blir 2 i august.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå