Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Samboeren min tenner på dette, og jeg vil gjerne "få det til". noen som har tips til / hemmeligheter til hvordan jeg skal klare dette? hvis dere skjønner... hihi =)
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 ble noen skrivefeil =) squirting, ikke auriting. kvinnelig ejakulasjon. ikke kvinneligejakulasjon=) hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #3 Skrevet 20. april 2007 Hmmm.... Dette er jo litt i wet-kategorien da.... Du må få han til å stimulere g-punktet ditt samtidig som han presser deg på blæra og gjerne slikker deg hvis han liker å få det i munnen. At du må tisse kan jo være en fordel, og du må prøve å ikke holde igjen noe, men bare presse når du kjenner du nærmer dg 7 himmel!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 hm... det som han snakker om er vel egentlig ikke tiss, men en annen slags væske... tror bare det er vann eller noe. har sett det på film, og det virker ikke som om det er tiss? hm... får spørre han litt nærmere etterpå jeg =) takk for svar uansett =)
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #5 Skrevet 20. april 2007 jeg spruter om jeg får kraftig og intens g-punktstimulering, og han brått napper ut fingrene og wet (tissing) er jo noe helt annet.. men det er ikke alle som spruter da, det er ikke helt sikkert at det er mulig.. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #6 Skrevet 20. april 2007 takk skal du ha =) vil gjerne prøve å få det til, siden sambo tenner på det. for meg er det egentlig det samme, men kjekt å kunne gjøre noe han liker siden han finner seg i alle mine rare fantasier =)
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #7 Skrevet 20. april 2007 hihi ja man må gi litt i gjengjeld. jeg spruter best stående om han fingrer brutalt bakfra og plutselig slutter... nesten å bli gal av
Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #8 Skrevet 21. april 2007 He, he... Dette har ingenting med "wet-kategorien" å gjøre... En tur på google vil opplyse deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå