Gå til innhold

Spruting/aquirting/kvinneligejakulasjon.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min tenner på dette, og jeg vil gjerne "få det til". noen som har tips til / hemmeligheter til hvordan jeg skal klare dette? hvis dere skjønner... hihi =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ble noen skrivefeil =)

squirting, ikke auriting.

kvinnelig ejakulasjon. ikke kvinneligejakulasjon=)

hilsen HI

Skrevet

Hmmm.... Dette er jo litt i wet-kategorien da.... Du må få han til å stimulere g-punktet ditt samtidig som han presser deg på blæra og gjerne slikker deg hvis han liker å få det i munnen. At du må tisse kan jo være en fordel, og du må prøve å ikke holde igjen noe, men bare presse når du kjenner du nærmer dg 7 himmel! ;)

Skrevet

hm... det som han snakker om er vel egentlig ikke tiss, men en annen slags væske... tror bare det er vann eller noe. har sett det på film, og det virker ikke som om det er tiss? hm... får spørre han litt nærmere etterpå jeg =) takk for svar uansett =)

Skrevet

jeg spruter om jeg får kraftig og intens g-punktstimulering, og han brått napper ut fingrene :)

og wet (tissing) er jo noe helt annet..

men det er ikke alle som spruter da, det er ikke helt sikkert at det er mulig..

Lykke til :)

Skrevet

takk skal du ha =) vil gjerne prøve å få det til, siden sambo tenner på det. for meg er det egentlig det samme, men kjekt å kunne gjøre noe han liker siden han finner seg i alle mine rare fantasier =)

Skrevet

hihi :)

ja man må gi litt i gjengjeld.

jeg spruter best stående :) om han fingrer brutalt bakfra og plutselig slutter... nesten å bli gal av :D

Skrevet

He, he... Dette har ingenting med "wet-kategorien" å gjøre... En tur på google vil opplyse deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...