Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Mener å ha lest dette en plass, men tør ikke gjøre det før jeg får noen svar fra damene her inne! Hehe!
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 De gjorde det i da jeg var liten, men som kjent er ikke det er sikker måte å sikre barnet i bil. I morderne tid har vi fått veldig fine bilseter. Man kan også bruke boxette, men dette er kun tillatt her til landet (så vidt jeg vet) og er ikke like sikkert som bilsete. jeg vil råde deg til å gå til innkjøp av et bilsete ja. Er hvertfall ikke lov å benytte metoden du spurte om lenger nei.
snartmammapåny Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 Om du skal gjøre det så må du kjøpe et sikkerhetsnett som er beregnet på den vognbagen du har. Vil og anbefale bilstol, mye tryggere. Risikoen for skader pga bilstolbruk er minimal i forhold til risikoen for skade om ulykken skal være ute og man bruker bag med sikkerhetsnett.
Heira☆ Skrevet 20. april 2007 #5 Skrevet 20. april 2007 Skal du på langtur i bilen og babyen sin er mellom 0-3mnd., ville jeg hatt h*n i bagen med et sikkerhetsnett. Det er ingen vits i å kjøpe dette selv, for du har som regel bare brukt for det den aller første mnd. Jeg lånte det på en babybutikk. Der kan du velge hvor lenge du vil låne det, men som regel holder det i 3 mnd. Etter det kan du ha den lille i sete.
ScaryMama Skrevet 20. april 2007 #6 Skrevet 20. april 2007 Er dette en spøk? Hvorfor i alle dager vil dere utsette babyene deres for så stor risiko? Alle vet vel nå at det er MYE tryggere i bilstol? Jeg ville aldri hatt Nikolai i noe annet enn det absolutt tryggeste som er på markedet.
Sjokoholikern Skrevet 20. april 2007 #7 Skrevet 20. april 2007 Hva er galt med bilstol da? De ligger jo så og si i de minste stolene, gutten min har ingen varige mén iallefall
Babyfacepsycho Skrevet 20. april 2007 #8 Skrevet 20. april 2007 Jeg singnerer inlegget til KOzy K. Jeg har selv vært med i en bilulykke for nesten 2 år siden. Og vet hvor ille det kan gå. Hade vi hatt en baby med oss i bilen da, som hade ligget i en bag så hade ikke den hatt det bra idag hvertfall for og si det sån!! De andre i bilen klarte seg unna med bare og bli litt ømme noen dager. Jeg måtte sy litt. Og hade glass skårer i hele armen min. Bare flaks at jeg fikk vridd meg unna for ikke og få hele glass ruta i ansikte. Så jeg tørr hvertfall ikke annet en og ha Michelle i bilstol når vi skal kjøre bil. Gambler ikke med livet til barna sinne!!
mammmamia ** Skrevet 20. april 2007 #9 Skrevet 20. april 2007 Enig med deg KOzy K! Fatter ikke at noen velger å utsette ungene for fare bare fordi de selv synes det er mye enklere å bruke bagen!! ARG!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå