Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Begynner å lure på om jeg har svangerskapsforgiftning...jeg har ikke ødem, men har hatt veldig vondt i hodet i 2 dager, følt meg uvel, ikke bra men vanskelig å forklare hva som ikke har vært bra og i dag har jeg i tillegg vært litt små uggen. Er 32 uker på vei. Hvem skal jeg ringe for å finne ut av dette? Vil ikke vente til mandag med å ringe lege eller jordmor..Hjelp meg!
@nita+Sebastian Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Hvis du ikke har tilgang til å ringe jm utover arbeidstiden hennes bør du vel ringe sykehuset. Hadde gjort det var jeg deg, så slipper du å bekymre deg hele helgen. Lykke til, går sikkert fint )
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 20. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. april 2007 Så dere syns det høres ut som svangerskapsforgiftning da?! Vil liksom ikke virke som et hysterisk kvinnfolk...
alov Skrevet 20. april 2007 #5 Skrevet 20. april 2007 er du usikker - kontakt legevakt eller sykehus - ta med en urinprøve og få dem til å sjekke blodtrykket ditt. Ingen grunn til å gå bekymret hele helgen nei.
Gjest Skrevet 20. april 2007 #6 Skrevet 20. april 2007 Det er jo umulig å svare på da... Men om du ringer føden og spør ei JM hva hun syns, så føler du deg kanskje sikrere? Kanskje du kan dra inn med en urinprøve, og få sjekket BT, for det er vel også ting de ser etter i den forbindelse? En liten tlf er ikke å være hysterisk syns jeg, bedre føre var...
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 20. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. april 2007 Jeg ringer til føden nå og spør jeg. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå