Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 hvergang jeg gir han ros. F.eks igår hjalp han meg med å rydde. Da sa jeg til han (uten å tenke): takk vennen. Så flink du er. Gutten reiste seg og sa: "takk". Herregud, så hyggelig det var. Og etter det har han takket for det meste. Når jeg gir han et glass vann, hjelper han opp i stolen sin, gir han maten sin etc. Jeg tror kanskje han har det etter meg? fordi jeg sier takk til han hvergang han gir noe til meg eller sier at jeg er fin, eller sier at den genseren han har på meg er fin. Da sier jeg alltid automatisk takk til han. Så gøy!!
My boobs are ok! Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 He he - søtt det der. Min pleier av og til å kline til med et "tusen takk alle sammen" enten referert til meg og pappaen eller kosedyrene sine:-)
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 20. april 2007 #3 Skrevet 20. april 2007 Det er kjempemoro! Her takkes det også masse, og hun har lært seg det helt på egen hånd! Utrolig koselig når de små takker for noe sånn helt uoppfordret - som hjelp til ting. Her går det også mye i "fin" - mamma fine sko, mamma fin håret. Ikke like moro med mamma fin tiss (men vi klarer ikke la vær å flire likevel)...
Tokatter_USA Skrevet 22. april 2007 #4 Skrevet 22. april 2007 "Thank you, mamma", sier hun her, men nå har vi også begynt å jobbe med "Ja takk" og "Nei takk" og "Takk for maten". Forleden dag sa hun til Daddyen sin: "Thank you for being YOU!" og pekte på ham med stor dramatisk affekt. Alt som kommer ut av munnen hennes! Det forundrer meg hver dag. Utrolig gøy.
Salsa Skrevet 22. april 2007 #5 Skrevet 22. april 2007 He he, samme her. Han kan si "tusen takk mamma, det var veldig snilt gjort av deg". Klar referanse til det jeg sier når han er så grei at han gir søsteren leker. Håper det varer noen år ((:
blond Skrevet 22. april 2007 #6 Skrevet 22. april 2007 Min gutt har også begynt å bli høflig. Noen ganger når vi spør om han er trøtt og vil sove svarer han "nei, takk". Det er så sjarmerende!!
OsloMor Skrevet 22. april 2007 #7 Skrevet 22. april 2007 Datteren min er en utpreget takker: Takker for maten, for at jeg finner frem klær, for at jeg fletter håret hennes osv. Nå har hun begynt å takke når hun går først ut døren, men hun passer på å si "værsågod Mamma" til meg, dersom jeg går først. He-he, merker jeg kunne skrevet 10 sider om henne. Jammen artig å skryte/snakke om barna sine:-)
Gjest Skrevet 23. april 2007 #8 Skrevet 23. april 2007 De er så søte. Min gutt sier tusen takk for maten, ting han får etc, værsågod samme som oslo mor eller til ukjente han slipper forbi i trappa på kjøpesemter, nei takk hvis han ikke vil ha, og ja takk om han vil ha. Også sier han "åå så flink du er mamma" , hvis jeg rydder eller ordner noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå