Miss z Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Er i uke 31 og de siste par ukene har jeg vært vanvittig sliten. Husker jeg var sliten ved forrige svangerskap også, men det kan ikke sammelignes med dette. I dag har jeg vært i senga i nesten hele dag og alt er utmattende. Går bare rundt i ørska. Skal på xtra kontroll pga høyt blodtrykk til mandag men er redd legen bare skal si at sånn er det å være gravid.... Begynner å lure på om jeg går i hormontåka...? Noen fler som er helt xtremt slitne for tiden? Råd og tips tas i mot med åpne armer!!!!!
VinterSol+2 Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 kjenner meg igjen, i grunn! er også 31. uke, og merker jeg begynner å bli sliten. og iallefall lettere sliten. nattesøvnen er jo ikke helt det samme, og jeg sier de merkeligste ting.. hehe føler jeg "faller ut" hele tida, og det er jo ikke helt gunstig nå i eksamensinnspurten.. for meg funker det iallefall å sove en time på ettermiddagen (når mannen min er i norge, pleier jeg åfå lov til å legge meg en time før middag, da er det lettere å våkne igjen når han vekker meg, fordi jeg får i meg mat med en gang..) Legg deg tidligere på kvelden, så natta blir litt lengre, og skru generelt ned farta.. legg planer for dagen, som du vet er innen rekkevidde å få gjennomført.. feks; i dag skal jeg 1. spise frokost frem til klokka.... 2. rydde kjøkkenet 3. vaske en maskin tøy, lese pensum mens vasken står på 4henge opp tøyet, sette på en maskin til 5lese mens maskina står på 6 henge opp tøyet, legge deg og sove en time 7 spise middag 8 være sosial med familien 9 gå tidlig til sengs.. dette funker fort for en student som meg, og hvis duikke sliter med bekkenløsning el. jobber du fulltid enda, eller du har mye vondter, så får du legge dagsplanen annerledes.. men for min del hjelper det iallefall å ha noen sånne "regler" og så IKKE gi deg selv "bare " en halvtime på BIM før du starter osv.. (se hvordan det går med meg.. hehe) Har ikke mye andre gode råd å gi deg.. annet enn at du får be legen sjekke jernverdiene dine også! men jeg må innrømme at jeg begynner å ane rekkevidden av ammetåkekonseptet...
Xenaen Skrevet 20. april 2007 #3 Skrevet 20. april 2007 Jeg og! Prøvde meg på å gå en tur i går, men det var fem minutter så måtte jeg hjem igjen. Og idag har jeg sykemeldingsdagen min. Så i dag har jeg bare sovet.alt er så kjempekjempetungt. Skal kraume meg på et skirenn med barna om en halvtime/tre kvarter. Argh. Sliten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå