Gå til innhold

Hurraaaa....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag er den første helgen jeg få barnefri etter 3 uker. Vanligvis er sønnen min hos faren sin hver helg, men i de siste har han hatt fullpakka med den nye jobben, så det har vært vanskelig for han å ha sønnen. Men nå som innkjøring i det nye jobben er over, kan han endelig få ha sønnen sin på overntatting. Og det beste er at sønnen min har savnt faren sin, så nå glede han seg stort.

Det er ikke det at jeg ikke orker å ha sønnen min hjemme med meg, tvert imot. Men siden jeg har pollen allergi, og går på medisin mot det, så trenger jeg litt tid for meg selv. For allergi pillene er søvn dyssende. Nok til at det kan brukes som sovemedisin.

Så i det siste har jeg vært slapp og trøtt hele tiden, så nå skal det bli deilig å få slappe av og ikke gjøre noenting....etter all klesvasken og rydding i leiligheten....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

daburde du gå til legen å få bytte merke..

er mange som ikke har den bivirkningen

Skrevet

Hehe ikke bra. Har to medisiner som er søvndyssende å må ta begge hver dag, men jeg venter til rett før jeg skal legge meg, å da sier det bang. Begynte først å ta de på dagtid men da kunne jeg ikke kjøre bil eller noe ting. Enten så burde du bytte merke eller begynne å ta de rett før du legger deg.

Men deilig med barnefri da :) skal ha fri imorra jeg å. Første gang på 2 uker. Eller har jo fri når jeg går på skole men får ikke slappa av så mye der akkurat.

Skrevet

Jeg har nok prøvd forskjellige merke, men denne som jeg går på nå er den som funker best for meg. Hvorfor tror du jeg tar den da? selv om den får meg til å bli sløv?

Skrevet

joda. jeg tar en tablett før jeg legger meg om kvelden, og da er jeg helt i koma. Men når jeg våkner er jeg så omtåka, og føler meg skikkelig sliten utover dagen. Heldigvis er sønnen min i bhg, men da er jeg selv på skolen, så blir ikke mye til avslapping.

Men i kveld skal jeg leie en film, lage meg en digg snacks og kose meg. Det glede jeg meg til :)

Skrevet

Åh,det er så ekkelt med slike tabletter som man får "hang-over" av :s

Kose deg masse i kveld da :D

Skrevet

Alle har den bivirkningen. Men en kan reagere ulikt på ulike typer. Holder på å teste ut medisin fra gruppe 3 nå jeg, for å se om den funker bedre. Ble så sliten av de andre, at jeg ikke fungerte til daglig, og jeg tar denne medisinen hver dag - hele året.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...