klompen min<3 Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Jeg er 35 uker på veg, og synes at sparkinga har gått drastisk over til bevegelse! Noen andre som opplever dette?
VinterSol+2 Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 det er visst veldig vanlig, ettersom baby får mindre og mindre plass der inne.. hvis du kikker på www.babyveren.no så ligger det en sånn animasjon der, om hvordan babyen ligger og sånn fra uke til uke. ganske interessant.. du skjønner at de roer seg ned litt, på en måte.. ligger jo helt krølla inni der..
Turid Laila Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 Jeg skjønner ikke helt hvordan min ligger inni der jeg, han ligger med hodet ned, såpass vet jeg, også tror jeg han ligger med rumpa oppi høyre ribben. Men hvordan han sparker/snur seg blir jeg ikke helt klok på. Kjenner noen sådytt i venstre siden, det tror jeg må være arm/albue, siden han ligger ned. På høyre side kommer det ofte en fot, og øverst ved høyre ribben tror jeg rumpe må ligge, og har jeg rett så beveger han rumpa fra side til side flere ganger i løpet av dagen. Kjenner ikke så mye tydelige spark lenger, mest så kjenner jeg at han bytter ligge stilling, men er kanskje ikke så mye han får endret stilling da når han ligger med ansitktet ned...? Hender en gang i blandt at jeg kjenner skikkelige spark, men mest av alt er det disse snuoperasjonene jeg kjenner... Innimellom så kjennes det ut som hele magen vibrerer, nesten som noen har puttet en massasjepute eller noe inni der, spurte JM om hun visste hva han holdt på med da. Da sa hun at han mest sannsynlig trener på reflkeser. Artig å vite Oi ble langt det, vet ikke om du ble noe klokere jeg..?
VinterSol+2 Skrevet 20. april 2007 #5 Skrevet 20. april 2007 ooh, jeg har hørt at når babyen "vibrerer" så kan det også være at h*n tisser.. det syns jeg er morsomt! hehe
Turid Laila Skrevet 20. april 2007 #6 Skrevet 20. april 2007 Hehe det som var ekstra morsomt når jeg spurte om det var at hun satt på kontorstolen sin og etterlignet bevegelsene babyer gjør når de blir veldig glade. Satt å hoppet litt opp og ned og veivet med armer og ben. Haha klarte nesten ikke å holde meg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå