Gå til innhold

Sjokkert...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...da jeg gikk på vekta hos legen i dag. Har gått opp 8 kg i svangerskapet!!! (er 22+5)!!! Er det noen andre som har gått opp like mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått opp 9kg og er 25+1... Huff, synes det er mye, men JM mente at det var helt fint.

Skrevet

javisst, har gått opp 10 kg, uke 26 :-)

Litt sjokking for meg også, har ikke vekt hjemme, og jordmora mi veier heller ikke.

Skrevet

Jeg er 22+5 idag jeg også! Og gått opp 12kg.!!! He he! Jeg har fått veldig stor mage og pupper! Synes det er greit, gikk opp 25kg.totalt begge gangene med jentene mine og gikk ned igjen iløpet 4mnd. etter fødselen. Ammet og trente mye :-)

Skrevet

pust ut. jeg er 20+4 og gått opp 9,2. Og jeg er blitt dritstressa på grunn av dette.

Skrevet

har gått opp 7 kilo. er i uke 25..

Skrevet

jeg har gått opp 10-11 kilo. og er i dag 22+0... magen har vokst godt, puppene også.. :) ble helt sjokkert jeg også.. men så spiser jeg myye for tiden også... så kommer nok til å gå opp en del ja.. :)

Skrevet

Hva er det du er sjokkert over? Du er mer enn halvveis i svangerskapet, og har lagt på deg ca halvparten av det som er normalt å gå opp (ca 16 kilo).

Er du sjokkert over at du ikke har lagt på deg mer?

Skrevet

Er i dag 22+0 og har gått opp ca 8 kg og har faktisk allerede begynt å samle en del vann. Skal bli nydelig, he-he! La på meg 26 kg i forrige svangerskap og hadde håpet på at det ikke skulle bli like mye denne gangen, men orker ikke å stresse med det. Synes jeg spiser normalt og ganske sunt. Alle kiloene gikk av i løpet av de første 4-5 månedene etter fødsel forrige gang.

Skrevet

Det er godt å høre...kanskje er det normalt å gå opp så masse, men poenget var at jeg ikke trodde jeg hadde lagt på meg så alt for masse... spiser normalt kosthold, samt går regelmessige turer. Søttrangen er større enn vanlig, så jeg spiser nok litt mer usunt enn vanlig. Merker det mest på pupper og mage... Iom jeg ikke hadde trodd jeg hadde gått veldig opp i vekt, var det let litt overraskende tall som dukket opp på vekta... Men det er jo tross alt verdt det og vel så det! =)

Hl

Skrevet

Jeg vet ikke jeg altså men er det meg som er unormal?? Jeg er 14+3 og har lagt på meg 5 kilo tilsammen.. Klager ikke jeg for jeg har forstått at i et svangerskap legger en kvinne på seg og at alle er forskjellig.. Vet om folk som har gått opp 30kg jeg men det går seg til igjen etter fødselen.. Jeg ser da positivt på at jeg legger på meg for så lenge babyen min vokser og har det fint er jeg også fornøyd uansett om jeg kommer til å legge på meg 30kg.. (ikke det at dette er et mål da, vet jo om at det kan forekomme andre komplikasjoner)

Ps: ikke meningen å virke så amper men syntes folk her er så utrolig opptatt av at de har lagt på seg, ladies vi er gravid ;o) Enjoy........

Skrevet

Ehh...,jeg er 18-3 og har gått opp 12 kg.... I forrige svangerskap gikk jeg opp 24kg, men gikk helt ned igjen til min vekt etter fødsel da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...