♥Snulder Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 http://www.beachcomber-hotels.com/en/hotels/paradis/hotel.htm Hadde bare ett ønske vi....LUKSUS!!! Men spiller vi golf???NEI!!! hehe.. ædabædablæhhhhhh ;=) 12 netter + reise... Det verste blir å være borte fra småttiser...
Babyonboard ;-) Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Dette lignet veldig på det hotellet noen venner av oss var på i fjor! Og de hadde det supert!!! Lucky you ;-))) Dere får det sikkert kjepefint! Fantastisk flott hotell ;-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. april 2007 #3 Skrevet 20. april 2007 Uff for en ekkel plass......Ha ha ha ha ha. Bare en liten tanke misunnelig nå altså.... Men kanskje vi kan dra på noe sånt når vi har 10års bryllupsdag. 12 dager borte fra småttiser, det tåler du. Og tenk sååååå deilig å komme hjem til de da...
Gjest Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 åååååhh..........!!! en ting er sikkert.dere får en bryllupsreise som dere sent glemmer. gubban hvor fint der var da....
Natteravnen* Skrevet 20. april 2007 #5 Skrevet 20. april 2007 ojojojoj, snakk om drømmereise då! - blir nok kjempefint...
Reveenka Skrevet 20. april 2007 #6 Skrevet 20. april 2007 Åååååååååååååååååååååååååååå, det så bare megadeilig ut!!! Gjett om dere kommer til å få det flott, da! Hmmm - når jeg tenker meg om, så kommer jeg på at jeg ikke har vært på bryllupsreise(hverken etter det første eller andre bryllupet, haha!) enda, så kanskje jeg skullle bearbeide revegubben litt...
Maud Skrevet 20. april 2007 #7 Skrevet 20. april 2007 Det så deilig ut! 12 dager uten småttiser går bra, vi klarte oss i hvert fall med de 9 nettene vi var borte. Jeg hadde fint tålt en tur til Mauritius jeg også ser jeg :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. april 2007 #8 Skrevet 20. april 2007 Ååå så fantastisk deilig:-)) Det blir litt av en tur det - dere kommer til å kose dere glugg i hjel:-))
Karomamma Skrevet 20. april 2007 #9 Skrevet 20. april 2007 FY FLATE! så bra!! Det ser helt fantastisk ut, nå ble jeg skikkelig misunnelig nå!!
Reveenka Skrevet 20. april 2007 #11 Skrevet 20. april 2007 Jeg vet ikke jeg - trenger du en sekretær til å holde orden på flybillettene på den turen kanskje? c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå