Gå til innhold

trenger noen ærligesvar her nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi er 22år gift og har en sønn og vi har det veldig koslig.

men hver gang jeg skal på besøk til venninner,kjøpe meg en fin genser ol så gir han meg så dårligsamvittighet sier feks i en sånn litt spydig måte at (kos deg da) jeg går aldri på byen uten han og er ikke sammens med guttevenner ol så jeg skjønner ikke hvorfor han skal gi meg dårlig følse så jeg går og har det vondt når jeg drar ut..

noen av dere menn som har noen som helst ide om hvorfor ting er som de er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare for å få det klart, er det mannen din du snakker om eller sønnen din?:) FOR, hvis det er mannen din du snakker om, så var dette igrunn litt flaut fra min side, for jeg kan nemlig være litt sånn mot min kjære..=] (jeg er kvinne)

Kan muuligens ha med sjalusi å gjøre..? Er mannen din mye ute? Har han venner å være med når du er borte?

Altså jeg spør om dette fordi dette er ihvertfal hvorfor jeg kan oppføre meg så tragisk dumt mot min kjære. Enten hvis han skal ut på byen (eg blir sjalu for at han kan dra på byen å more seg,mens jeg er gravid,kan ikke drikke,å kommer ikke inn på utesteder engang) eller hvis han er ute med kamerater (da blir jeg "furt" fordi jeg ikke har venner selv å være med,å får denne følelsen av å "ikke ha ett liv men det har han liksom") Da kan jeg også si " Kos deg da...." med en utroolig ironisk og trist tone, som får han til å få dårlig samvittighet, å ikke drar ut alikevell.

Ville bare si dette så du kunne få en viss peil på hva det kanjse kan være, å hvorfor han oppfører seg som han gjør i de situasjonene:)

Å bare for å sette en strek under noe, så trur jeg han også går mye med dårlig samvittighet for at han reagerer som han gjør mot deg!! At han egentlig ikke vil føle det som han gjør, men at han bare ikke klarer å styre det..

Prat med han, å spør han om disse tingene på en myk måte så han kansje opner seg for det. For det er igrunn grusomt å innrømme at man er sjalu på en vettu;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...