Gå til innhold

amme bh eller vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere som har født før. lurte på om dere brukte ammebh eller om det går greit å bruke vanlige? Vet dere i så fall hvor man kan få tak i noen ammebher som ser litt ok ut? synes de fleste ser så fæle ut, og hadde vært greit med noen fine også..kanskje ikke akkurat det første man tenker på,men men..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg fullammet synes jeg ammebh var mest praktisk, men etterhvert gikk jeg over til vanlig bh. Triumph har noen ganske fine (og dyre...) ammebher, de har i alle mulige størrelser, til og med 75F som jeg trenger.

Skrevet

Hei!! De har noen enkle pene ammebh èr på HogM... de har litt blonder og fås i sort eller hvitt....

Ellers venter jeg mitt tredje barn.... har ikke brukt ammebh til de andre... kun i begynnelsen.... men etter kort tid har jeg gått over til vanlige for jeg liker de bedre... for der får jeg spiler....... ikke noe problem med spiler heller, aldri vært til sjananse slik som noen tror:-)

Skrevet

Det er det bare du som kan gjøre deg opp en mening om, ville vel kjøpt en billig en å starte med, så ser du om det er nødvendig å bruke mer penger på det etterhvert.

Jeg personlig synes det er mest praktisk med ammebh og man får også disse med spiler. Jeg klarer ikke de med spiler! Synes det blir ubehagelig.

Skrevet

De ammebhene jeg snakker om har faktisk spiler, er derfor jeg er så glade i dem, de er akkurat som vanlige bh, har både blonder og sliper, støtter bra og er pene og se på, finnes i sort og hvit, men de koster ca 400 kr stykk da... Cubus pleier å ha dem.

Skrevet

Hei Alva!! takker for tipset om ammebh med spiler på cubus..... skal se i nabobyen... hadde ikke her.... enig med deg i at spiler føles mere behagelig;-)

Skrevet

Cubus har sitt eget merke, det har lindex også, i tillegg til Triumph. De har faktisk flest MED spiller, og koster fra 199 og oppover. Jeg har kjøpt fra Triumph, de har en kjempefin en med spiller i blonder som kostet litt under 500.

Skrevet

Triupmp har også noen myke behagelige uten spiler og blonder til 299 på Cubus. Synes de virker veldig gode jeg. Iallefall nå før jeg har begynt å amme :-)

Skrevet

Jeg har faktisk kjøpt noen billige på sparkjøp med spiler og blonder. Pene bh'er. Hadde ikke trodd jeg skulle finne noen så fine der altså, men de er slettes ikke verst:)

Skrevet

Enig med Alva!!!

Cubus selger Triumph sine med blonder og spiler, og de er helt supre! Syns de er verdt hver ei krone.

Skrevet

VCil anbefale ammeBH uten spiler jeg.Spilene i BH`r kan gjøre at du får brystbetennelse fordi det klemmer enkelte melkekanaler sammen.

Skrevet

De har gode, billige ammebher , med og uten spiler på Kaphal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...