♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Sjarmøren er 7,5 mnd og sitter fint på gulvet alene, han elsker å sitte i høystolen ved kjøkkenbordet med leker foran seg og det går greit i korte perioder å ligge på magen på gulvet. MEN å ligge på rygg på gulvet, rulle fra mage til rygg eller fra rygg til mage er uaktuelt, og strekker han seg etter noe på gulvet og ikke får tak i det så drar han på skuldrene og finner noe annet å gjøre. Er dette normalt? Synes han gir seg for lett og prøver lite noe nytt. Så vi må legge han på magen om han skal det, sette ham opp om han skal det. Hadde liksom håpet at han skulle bli litt tøffere med å lene seg fremover - legge vekt på armene osv. Men nei. Noen erfaringer??
applsn Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 min gutt er også 7,5 mnd no..men han både kryper og røyser seg etter bord og stoler.. men før han begynte å krype så strakk han seg etter ting og ga ikke opp før han fikk tak i det..han ble heller sint hvis han ikke hadde sjans til å nå det, men da brukte jeg å gi han det..
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #3 Skrevet 20. april 2007 Ta det rolig. Min krøp ikke på 7 mnd mener jeg å huske. Prøv å riste en veldig spennende leke rett forran han, så kanskje han gidder. Uansett, ting kommer etterhvert. Utviklingen gå så i rykk og napp. Og kan nevne at min ikke har satt seg opp før nå (10 mnd), men har satt seg ned fra stående lenge, så ikke alle følger boka.
Honningmelon Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 Eldste min var sånn:) Han gadd ikke begynne å rulle før han var 8 mnd han. Rullet EN gang da han var 6 mnd. Han begynte så smått å krype da han var 7 mnd, men satte seg ikke opp før han var 10 mnd, og reiste seg ikke opp selv før han var 10 1/2 mnd. Så ikke bekymre deg, alle utvikler seg i forskjellig tempo. Det kommer når det kommer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå