Gå til innhold

Da var jeg tilbake fra legen allerede:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blodtrykket hadde steget endel, men jeg hadde fremdeles bare +1 på protein, og hun mente jeg hadde 0 på ødem, noe jeg for min del synes virker rart når jeg har gått opp to skostørrelser og fire kilo på tre dager. Jeg har i utgangspunktet veldig tynne ankler, så det kan jo være at de bare matcher den store kroppen bedre nå.. hehe

Skulle be legen som skal ta ul på meg på tirsdag om å sjekke blodtrykket også for sikkerhets skyld, i tilfelle det har økt enda mer innen da, men foreløbig var det heldigvis ikke noe å bekymre seg for =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var bra da :) Håper blodtrykket ikke stiger mer til tirsdag da.

Hadde de noen forklaring på hvorfor du hadde gått opp så mye på kort tid da?

Skrevet

nei, ingen forklaring. Hun mente det så ut som om magen min var blitt større den siste uka da, hva nå enn det betyr? Jeg tror nok heller at den bare har blitt lavere, for den føles ikke så mye større, litt selvsagt, men den vokser jo hele tiden...

Skrevet

Hm, snodig. Men det kan jo hende den har sunket en del da. At det er det som gjør det. Vet ikke jeg nei.

Skrevet

Men hvem vet egentlg hvor kiloene blir av på¨denne kroppen noensinne. Har fått høre flere ganger at det ser ut som at jeg bare har gått opp i magen og at jeg er så heldig som ikke har gått opp mye og slikt av folk jeg kjenner, men jeg har gått opp nesten 20 kilo. Er bare 159 høy også, så 20 kg er ganske mye mer vekt... Tror kroppen min absorberer tyngde:) hehe

Skrevet

Hehe, ja det er sant. Jeg har bare fått mage jeg da, men den er diiiiiiger. Er kort jeg også 162, lagt på meg 7-8 kg til nå. Ser helt rart ut, ser ut som magen min kan ramle av når som helst. Står rett ut. Vises ikke bakfra at jeg er gravid, men når jeg snur meg.. WOW! hehe

Skrevet

Oj, jeg skulle bare sette meg ned i sofaen littegrann jeg, og vips så sov jeg... Jaja, det var veldig godt da.

Tror man egentlig kan se magen min litt fra baksiden, også, men magen er da blitt svær nok allikevel... Spent på hvordan den kommer tilå utvikle seg de siste fire ukene, redd den sprekker hvis den blir no større =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...