Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 herregud, nå vet jeg at jeg kommer til å skjemmes... (TAKK FOR AT DET FINNS EN ANONYM KNAPP) OKEY, saken er den at når jeg skal være intim med min kjære, så blir det bestandig bløtt.. hehe.. altså, jeg spruter, eller jeg tror selv (mulig innbilning) at det fostervann.. e det mulig at det kommer fostervann når vi har samleie.. ?? jeg mener seriøst at det er en stor dam i senga når vi har samleie.. d er så flaut... er i uke 37...
VinterSol+2 Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 hm.. det kan være at du har en lekkasje høyt oppe på fostersekken, sånn at det lekker feks ved trykk. men hvis du ikke lekker noe ellers, høres det veldig rart ut.. husk at også dine sexsafter (unnskyld uttrykket) forandrer seg når du er gravid. Jeg får helt vannaktig utflod etter sex, gjerne i et døgn etterpå. Virker som om jeg "reagerer" annerledes på hans sæd enn ellers nå som jeg er gravid.. men lekker du ellers da?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #3 Skrevet 20. april 2007 har d akkurat som deg,d plaske og flyt veske når vi har sex.men eg har d utenom sex åsså.d renn igjønna både trusa og buksa.om mårran når eg står opp,kan eg tømme trusa.har eg ikkje truse på meg,renn d ned på låran mine.
LilleMy med nr3 Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 hei du! jeg vet ikke, men lurer på om du er så heldig å få oppleve fenomenet squirting (norsk: ejakulasjon) jeg kunne oppleve å få det før jeg ble gravid, men da kun ved spesielle stillinger. nå som jeg er enda mer følsom der nede skjer dette lettere. opplever som deg at senga er ganske våt. Dette er helt naturlig og ingenting å skjemmes over. for din manns del kan han gi seg selv en klapp på skulderen, for det betyr jo bare at du har det bra !
minime<3 in belly Skrevet 20. april 2007 #5 Skrevet 20. april 2007 Jeg har aldri hørt om det før, men det kan jo rett og slett hende at du har begynt å sprute når du får orgasme. Finns jo de som gjør det... Men er du i uke 37 så er det jo ikke noe farlig om du skulle begynne å føde pga tap av fostervann, men jeg vet ikke om jeg kanskje selv hadde sjekket det opp. Dumt spm, men har du luktet på det??? Om du kan kjenne igjen lukten?? Ikke vet jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå