Gå til innhold

Vogn valg...såå vanskelig...:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke kvordan vogn jeg skal velge.. Vil ha en kombivogn. Men vet ikke merke. Må være god plass i bagen, og helst en med fire hjul.

Må kunne vare til ungen er 3 år....?

Noen tips?

Hvor kan man bestille vogn? Er det billigere å bestille på nett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Simo er en klassiker da, men stor og tung synes jeg. Tor jeg heller mot emmaljunga city cross.

Skrevet

Jeg har simo vogn.. denne er absolutt ikke tung.. stikk motsatt:P veldig enkel!!! vil anbefale denne! vil bare si at mange kombi vogner har liten bag, så ver obs på dette når dere kjøper.... se på ulike typer.. :)

Dere får helt sikkert god hjelp viss dere besøker ulike butikker, å forklarer hva dere kunne tenkt dere.. si dere ønsker en kombi vogn, men at det er viktig for dere at bagen er stor.. osv.. :P

Er ikke noe ekspert på vognmerker ser du.. så har dessverre ikke noen andre enn simo å anbefale. dette er et veldig kjent merke..

Men uansett, lykke til med vognkjøpet!!!

Skrevet

Tenk på at den ikke skal være for tung, for da kjøper du deg fort anna vogn igjen....

Bagen er ikke viktigst egentlig, selv om du skal ha stor plass..

Regner med du kommer til å bruke sportsdelen mye lengre....

Og man bruker sjelden samme vogna i 3 år, blir nok en mye lettere trille når de blir gamlere..

Har ei på 17 mnd nå, og har hun sovet duppen sin og vi skal noen plass så går hun som regel..

Skrevet

Jeg anbefaler også simo kombi. Den er stødig og har god kvalitet. Og 2006-modellen får du for 4000 kr nå=)

Skrevet

Vi endte opp med ei Simo kombivogn, 2006 modell. Fikk kjøpt denne til 4000 på Barnas Hus (Alnabru, Oslo). Du kan jo ringe dit å høre om de har flere igjen og om de evt. kan sende den til deg, dersom du ikke har noen som kan hente den for deg.

Har hørt veldig mye positivt om denne vogna, og tror den passer bra med tanke på vær og føre her hvor vi bor :)

Skrevet

Heia..:)

Takk førr det..Men kanskje det blir dyrt å send den..E den fin? Veie ikkje den nåkka med 20 kg?

Skrevet

har et spørsmål jeg hvis du vil ha god plass i bagen:

hvorfor kombi? hvorfor ikke duo? bagdelen på den er ikke mye tyngre som regel enn kombibagen..lettere å få ut av vognen er den og

jeg hadde kombi til nr en,og aldri mer..bagen var han ute av før han var tre mndr,mens nr to,som fikk duovogn,bodde i bagen til han var godt og vel 8 mndr

Skrevet

Ok, har ikke helt skjønt forskjellen jeg..:) hehe.. Men kanskje k\jeg skal gå for duo denne gang da..:)

Skrevet

Mulig det blir dyrt å sende den. Jeg fikk mamma til å hente den (og kjøpe:), hun skal ta den med når hun kommer på besøk i mai.

Tror den er ganske tung, kom i to esker i følge mamma, en med understellet og en med selve vogna. Men du kan jo ringe å høre med Barnas Hus, kanskje de har egne fraktordninger...

Syns den va veldig fin! Kjøpte den i sort/grå, nøytralt og greit. Årets modell har de på Barnas Hus til 5000 kr (koster 6300 på Reflex på Sortland)... Da kan det jo lønne seg selv om frakten blir dyr!

Skrevet

simo duo er den perfekte vogn,den er ikke tung å har goe plass i bagen...kombi vognen er det mindre bag i derfor velger vi duo...er tross allt vinter baby då så me trenge plass te pose å unge:)

Skrevet

kjøpte mein kombi vogn på qxl..

ny 2007 mod, fra folk som importerer og selger vidre, betalte bare 2300 med frakt. testet en ut ed tante ungen min og var kjempe fornøyd=)

Skrevet

Har bestemt meg nå:)

Ska ha Emmaljunga Edge duo combivogn ..:))

Må bare finne ut hvor de selger den først..hmmm...

Skrevet

jeg tror vi også skal ha emaljunga sin edge duo combi:) Det er VOGN:) men dyr da, nesten 8000 skulle de ha for dne dyreste på tøffeliten.

Skrevet

hvis du går inn på hjemmesiden til emmaljunga. www.emmaljunga.com står det hvilke butikker som selger. selv skal jeg ha emmaljunga city cross med citybag. falt for den vognen med en gang.

Skrevet

Jeg må si jeg tror jeg tar sjangsen på å kjøpe Brio Happy Duo vogn selv om den kom dårlig ut i test. Prøvde den, og den var helt super å trille og tok liten plass sammenslått. Nydelige farger har den også. Det som var negativt på testen skal de ha forbedret, så da blir det nok den.

Skrevet

Vi bestilte Emmaljunga edge duo combi i dag :) Farge svart og sølv (Sport Carbon)!

Anbefaler de som tenker på å bestille Emmaljunga å være ute i god tid. Ekspeditøren sa at produsenten av disse vognene stanser produksjonen av vogner i juni, og at man da er avhengig av hva butikken har bestilt inn på forhånd. Kunne f.eks. ikke få tak i spesielle farger nå til min termin i midten av juli. Da må man visst vente til det starter opp igjen i august.

Lykke til med vognvalg :)

Vi hadde Simo kombi 2003 modell sist, var egentlig fornøyd, men den var noe ustødig og vaklende. Gleder oss til nyvogna kommer :)

Klem

Skrevet

Vi kjøpte Stokke Xplory i dag. Det var -15% hos Babyshop på den og noen andre vogner. Vi liker Stokke kjempegodt og gleder oss til den kommer (skulle ta 3-4 uker).

Lykke til med valg av vogn :) Du finner nok noe som falller i smak.

Skrevet

ja det er kjempe vanskelig og velge vogn.er nå uke 33 og akkurat bestilt en fra nederland.myeeee billigere der eller tyskland!! du kan se selv.www.mypram.de,eller babyjungle.nl

sparte vi ca 3000kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...