*Angelface* Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Vet ikke kvordan vogn jeg skal velge.. Vil ha en kombivogn. Men vet ikke merke. Må være god plass i bagen, og helst en med fire hjul. Må kunne vare til ungen er 3 år....? Noen tips? Hvor kan man bestille vogn? Er det billigere å bestille på nett?
♥Spirevipp♥ Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Hei! Vi har kjøpt baby travel duo vogn i sverige. Det var 30% avslag på fjorårets modeller, og følte vi gjorde et røverkjøp! Vi har da enda ikke testet ut vognen. Jeg ville også ha 4 hjuling i begynnelsen, men så fant vi ut at det er mye lettere å klappe sammen en 3 hjuling, samt den er mye lettere å håndtere på t-banen / byen (bor i Oslo). Min venninne som fikk baby for 3 mnd siden, hadde kjøpt en 4 hjuling...hun går mye tur i ulendt terreng pga hunden. Hun sa den var veldig tung og hun belastet armene mye mer. De solgte den igjen for å kjøpe seg en 3 hjuling som ikke veide så mye. Hun er strålende fornøyd med den. Vår vogn tror jeg veier ca 9,5 kg, og den virker stødig. Det som er kjekt er at man kan låse fronthjulet slik at den bare går rett fram. Tips fra en 2 barnsfar; kjøp vogn med luft i hjulene, er mye mer behagelig å bruke, samt at den er lettere å håndtere på vinteren. Håper kanskje dette hjalp deg litt...vi brukte laaaang tid på å bestemme oss, og jeg var innom mange butikker for å finne en vi likte. Psst! Mange vogner er ofte veldig små i bærebaggen på duovogner....baby travel sin var midt i mellom. Den skal man jo kun bruke det første halve året, så derfor fant vi ut at det ikke var så nøye. Sportsdelen på vognen er også kjempetøff!
~~¤April baby¤~~ Skrevet 20. april 2007 #3 Skrevet 20. april 2007 Det eneste tipset jeg kan gi deg,er at vogn valg er veldig individuelt,man må nesten se seg om og kjøpe den man syns selv virker best og ser finest ut. De største firehjulingene er vel Brio,Simo,Basson og Emaljunga. Min smak er at jeg har styrt unna kombivogn,da ble baggen mye større,og det beste av alt vogna mye lettere å trille og løfte ut og inn av bil. Kjekt å slippe å ha med del 2 hele tiden når babyen er baby. Lykke til med valg. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå