Gå til innhold

"spise-perioder"!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har noen dager/uker der dere bare må ha noe å spise hele tiden...? Føler meg sulten hele tiden. Spiser en god del frukt og grønnsaker..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ja da... og perioder jeg ikke har lyst på så mye..

Men merker jeg blir mye mere sulten igjen av å spise frukt, så prøver å holde meg til grønnsaker

Skrevet

maat ja :) er helt matvrak for tiden.. :) har lyst på alt muulig :) Og guud hvor godt det er å spise hehe.. Typen er helt forskrekka over hvilket matmonster jeg er blitt hehehe :P

Prøver å la være å spise så altfor mye. men er ikke lett.. er så sulten heele veien...

Skrevet

jepp...sånn har jeg det også...ikke bare må jeg ha mat ofte,men også MYE.

Redd jeg ender opp med å trille..

Skrevet

Nettopp spist 2 brødskiver med banan og er egentlig mere sulten, så får drikke mye vann...

Skrevet

ja myyeee må jeg ha.. nytter ikke bare med litt.. har faktisk begynnt å kose meg mer med maten.. spiser saktere enn før..trodde jo faktisk dette ville hjelpe på , da magen får bedre tid til å gi beskjed når den er mett.. men neeida.. spiser og spiser:P men drikker myye vann også da.. har gått i fra to skiver til frokost og to skiver til kvelds, til 3 skiver til begge måltidene.

Og ved middagene forsyner jeg meg mye mer enn ellers... ikke noe gøy å være så sulten nei :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...