Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Flere som har noen dager/uker der dere bare må ha noe å spise hele tiden...? Føler meg sulten hele tiden. Spiser en god del frukt og grønnsaker..
Gjest Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Å ja da... og perioder jeg ikke har lyst på så mye.. Men merker jeg blir mye mere sulten igjen av å spise frukt, så prøver å holde meg til grønnsaker
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 20. april 2007 #3 Skrevet 20. april 2007 maat ja er helt matvrak for tiden.. har lyst på alt muulig Og guud hvor godt det er å spise hehe.. Typen er helt forskrekka over hvilket matmonster jeg er blitt hehehe Prøver å la være å spise så altfor mye. men er ikke lett.. er så sulten heele veien...
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 jepp...sånn har jeg det også...ikke bare må jeg ha mat ofte,men også MYE. Redd jeg ender opp med å trille..
Gjest Skrevet 20. april 2007 #5 Skrevet 20. april 2007 Nettopp spist 2 brødskiver med banan og er egentlig mere sulten, så får drikke mye vann...
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 20. april 2007 #6 Skrevet 20. april 2007 ja myyeee må jeg ha.. nytter ikke bare med litt.. har faktisk begynnt å kose meg mer med maten.. spiser saktere enn før..trodde jo faktisk dette ville hjelpe på , da magen får bedre tid til å gi beskjed når den er mett.. men neeida.. spiser og spiser:P men drikker myye vann også da.. har gått i fra to skiver til frokost og to skiver til kvelds, til 3 skiver til begge måltidene. Og ved middagene forsyner jeg meg mye mer enn ellers... ikke noe gøy å være så sulten nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå