Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

datteren min begynte å få grøt og grønnsaksmos ved 6 måneder. Ved et tidspunkt begynte avføringen å bli litt brunere (før knall gul) og fastere. Så var vi på ferie nå nyelig og da ble den mer som før igjen. Ganske løs og gulaktig. Nå de siste dagene har den blitt mer og mer grønn og nå nettopp knall grønn. Er det noe galt? Hun virker i god form... Synes jeg lese noe om at avføringen ikke skal være grønn...

Jeg antar at hvis det hadde vært diare hadde det vært enda mer flytende... dvs. helt rennende... nå er det som en tynn grøt

(Beklager hvis noen synes dette er guffent)

Kan noen hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan bare snakke av egen erfaring, men lillegutt reagerer ofte på samme måte dersom han har fått noe nytt å spise.. Hs sa dette var helt normalt, og at grønn avføring ikke er farlig. Man skal heller være obs dersom avføringen blir som voksnes, eller avfarget/gråaktig..

Diare er kun dersom det er løs avføringer mange ganger hver dag. :o)

Skrevet

Tusen takk! Det var en lettelse! Hun hadde faktisk spist tomat for første gang... (hun elsket det... jeg håper det ikke var for tidlig å gi henne det... Jeg trodde jeg hadde lest at det var litt tidlig, men overalt ser jeg jo barnemat med tomat til baby så...)

Takk igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...