Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Jeg og sambo hadde analsex i går, etter et noe mislykket oforsøk for noen måneder siden. og denne gangen gikk det kjempebra! Vi bare tok det kjemperolig i begynnelsen slik at vi fikk "utvidet" litt... Var litt ubehagelig i begynnelsen, men etter en stund ble det kjempegodt! jeg onanerte meg selv mens vi holdt på da, og det gjorde susen! ble sendt rett til himmels jeg... det gikk litt fort for sambo da, men det er helt greit. forstår jo at det blir er "spennende" siden det er noe nytt =) ville bare fortelle!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 så bra for dere!!! jeg er misunnelig.....!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #3 Skrevet 20. april 2007 Tenner også på analsex, men har ikke gjort det i svangerskapet. Hvor langt på vei er du?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 er 2o uker... det var helt fantastisk, anbefales! ikke sår engang... hehe men et lite tips - ikke la det gå for han inni der... man løper fort på toalettet etterpå =) hihi =) er så glad for at sambo tenner på det.. har alltid hatt lyst, men eksen min ville absolutt ikke... Så prøvde jeg og sambo for noen måneder siden, gikk sånn noenlunde men litt vondt, men i går gikk det jo strålende =)
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #5 Skrevet 20. april 2007 Si meg en ting... Er det helt ærlig skrevet av deg at analsex er godt? Vi har prøvd ved flere anledninger, men synes det er ubehagelig og vondt. Noen tips til fremgangsmåte? KLarer så vidt 2 fingre jeg
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #6 Skrevet 20. april 2007 Heihei! joda, skal gi deg noen tips jg =) 1)Første regel er : plenty med glidemiddel, både på hans penis og rundt anus hos deg. Veldig viktig! 2)Varm godt opp slik at du blir skikkelig kåt... veldig viktig å bruke god tid. 3)Onaner deg selv, evt la han onanere deg/gi deg munnsex. 4)Prøv forsiktig med en finger (din eller hans) i endetarmen. Ha på glidemiddel, og vær forsiktig. Ta den litt inn, vent litt til du slappre av. Sirkuler fingeren og kjenn etter de "gode" punktene. Når han eller du masserer her, vil du bli litt mer utvidet. 5)Fortsett med to fingre, og etterhvert tre. ha på mer glidemiddel etterhvert . 6)Nå kommer "the big final" - ha på MASSE glidemiddel på penis og rundt og inn i endetarmen. Prøv forsiktig å få penis litt innenfor. ikke press, det kan gjøre veldig vondt, du blir stressa og det blir vanskeligere. Når den er littegrann inni, ta en pause der dere ligger helt i ro til du slapper helt av. Prøv å få den enda litt lengre inn, slapp av hver gang du kjenner det begynner å gjøre vondt. Etterhvert vil du merke at det begynner å bli godt, men ikke la deg friste til å kjøre på helt enda... Begynn med roooolige bevegelser frem og tilbake, og ikke dra penis nesten helt ut (man er mer ømfindtlig nederst i åpningen...) øk tempoet etterhvert. Det blir kjempegodt! =) hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #7 Skrevet 21. april 2007 Hehe! Støtter deg HI! jeg har begynt å elske analsex etter jeg ble gravid. Det er helt sinnsykt hvis man koser med seg selv med han bakfra! Glidemiddel er kluet og selvfølgelig at man er skikkelig god og kåt..Vi har det hver gang vi har sex nå og man blir liksom mer og mer vågal etterhvert...så nå knuller han meg ganske hardt i rumpa og jeg blir helt satt ut!!! ANBEFALES!!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #8 Skrevet 22. april 2007 Jepp, det er heeelt fantstisk... hihi =) Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #9 Skrevet 22. april 2007 analsex er kjempe fantastisk! jeg synes faktisk det er bedre å få den i baken av og til:) noe som virkelig er fantasisk, er når kjæresten tar deg bakfra samtidig som han bruker leketøy eller fingrer deg i vagina:) fører til utrooolige orgasmer her i huset i alle fall;)
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #10 Skrevet 22. april 2007 jeg skjønner ikke hav det er med det der forbanna glidemiddelet? jeg synes det bare er ekkelt jeg, det er absolutt ikke nødvendig! får du vondt uten, trenger du vel ikke ha analsex! trikset er å starte med en finger eller to, og massere åpningen til du klarer å slappe helt av, så gjør det ikke vondt i det hele tatt. det er bare deilig:) synes du det gjør vondt, så er det ikke noe for deg.. sant?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #11 Skrevet 22. april 2007 jeg syns ikke glidemiddelet er noe problem jeg =) så da kan jeg vel bruke det vel? =)
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #12 Skrevet 22. april 2007 For noe forbanna piss!! Du er ikke særlig lur, eller?? Analsex er for ALLE som liker det!!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #13 Skrevet 22. april 2007 når man i utganspunktet synes det gjør vondt, og må bruke midler som glidemidler for å døyve smerter, så liker man det vel egentlig ikke?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #14 Skrevet 22. april 2007 hva er dette for slags innlegg?? man bruker ikke glidemiddel for å døyve smerter....! noen trenger glidemiddel for å ha vaginalsex også, det betyr ikke at de ikke liker det. og her er det flere som skriver masse glidemiddel og det er helt herlig, det betyr at de liker det gjør det ikke?? noen er tydligvis misunnelige...
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #15 Skrevet 22. april 2007 Det er kjempe godt når man er kåt og villig! Jeg liker det nesten enda bedre når jeg får didoen bak og pikken foran!
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #16 Skrevet 23. april 2007 når man står på alle fire og legger overkroppen ned mens man sprer bena skikkelig mye...åh da er analsex nyyyyydelig:D kommer som et skudd da uten noe annen kos noen plass:D
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #17 Skrevet 23. april 2007 Og den stillingen jeg liker er at jeg sitter øverst og har full kontroll... Og man kan ikke bare kjøre på ut og inn som i sjeden.. er ikke skapt slik analt... jeg har også alltid syntes dette har vært fasinerende... liker det, men ikke for ofte, om mange ganger bare i perioder...
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #18 Skrevet 23. april 2007 har prøvd analsex et par ganger jeg og, men er alltid redd for å drite på meg. typen sier at han ikke bryr seg om om jeg gjør det. men er fortsatt redd for det. noen som har opplevd dette?? det er alltid godt men når han setter opp tempoet kjennes det ordentlig ut som at jeg må på do. er det noe å være redd for eller kjennes det bare sånn ut??
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #19 Skrevet 23. april 2007 Det bare kjennes slik ut =) du kan jo prøve å ha analsex ikke så lenge etter at du har hatt avføring... og heller la vær når du er bæsjetrengt =) ikke la ham dra seg ut fort, da tror jeg det er lettere å ha et uhell... men er ikke sikker da! hilsen HI.
<3odin<308.06.07 Skrevet 23. april 2007 #20 Skrevet 23. april 2007 takk takk. skal prøve det. bare prøve å ignorere følelesen. håper det ikke skjer et "uhell" da. hehe.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #21 Skrevet 24. april 2007 Jeg tror det beste er at når han presser seg i rompa så skal du presse på, akuratt sånn som du gjør når du skal på do! En homse som sa til meg en gang! Og det funka for meg, var ikke så vondt da;) men viktig å vies ut før man blir knulla i rompa. Men jeg klarte ikke å gå på do på tre dager etterpå hehe, var jo støl i rompemuskelen..
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #22 Skrevet 24. april 2007 Huff, jeg opplevde uhellet en gang og det var IKKE morro!!! Oppdaget det da han trakk seg ut at det var noe som ikke stemte...endte med at begge fikk heeeelt fnatt og hoppet rundt og skreik...hehe! Men dette er lenge siden nå og jeg har kastet meg ut i analsexens nytelse igjen. Jeg passer alltid på å ta en tur på do noen timer før jeg vet at det muligens blir sex.. Hadde deeeeiiiiliig analsex i natt!! Han la seg nesten over meg og trengte seg langt inn i meg og det var helt sinnsykt!! Er så deilig å bli knullet hardt i rumpa...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå