Gå til innhold

Samboer kom ikke hjem i går

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom hjem i ti tida i går kveld til tomt hus, ringte samboer og han sa han var ute med en kompis. Sa jeg blei litt irritert da det er greit å få beskjed (jeg pleier å skrive en lapp eller no før jeg går ut. Sovna på sofaen og la meg i tolv tida. Hadde problemer med å sove og da jeg våkna i tom seng kl 3 ringte jeg. Tlf ringte og ringte, ingen svar. RIngte gjentatte ganger i løpet av natta. Har to valg - bli bekymra da han kan være i trøbbel, skada e.l., eller bli sur og sint da han er respektløs overfor meg som ligger hjemme og ikke aner hvor han er. Da kl var 7 tok han tlf med søvnig stemme, kom hjem ikke lenge etter det. Han sa han sovna på sofaen (full) hos kompisen, og han beklaget og alt det der. Men jeg syns ikke det er godt nok! Hans unnskyldning gjør ikke mine følelser forrige natt noe bedre! Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, men jeg trenger vel ikke bare godta unnskyldningen hans? Venter litt på hva han vil gjøre, jeg er ennå skikkelig sur.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn gjør samboeren min nesten hver gang han er ute for tiden... kommer aldri hjem om natten lenger.. Men nå har jeg sagt at skjer det igjen så flytter jeg, så nå blir det spennende å se i natt om han kommer hjem.. Forstår at det kan skje en gang, men ikke mange ganger.. Forstår godt at du er sur, men det kan jo være at det bare er et engangstilfelle..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...