Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Hvordan korter dere neglene på babyene deres? Jeg får det ikke til, og helsesøster ville ikke gjøre det for meg. Nå hargutten min to sår på kinnet etter selvkloring..

Gode råd taes imot med takk..

han er 8 uker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har brukt neglsaks.... hvis du ikke får til når han er våken så gjør det når han sover...... ellers kan du bite av neglene....

Skrevet

Skjønner godt at du peser med det, det gjorde jeg også i starten. Noen biter dem av, noen river dem av og noen klipper. Jeg kjøpte en sånn saks på apoteket som er til babynegler,så er jeg litt "slem" og holder hånda fast (eller pappaen) så klipper jeg. Men jeg liker det ikke, er redd for å bomme.......

Skrevet

Jeg prøvde å rive i begynnelsen, men fikk det ikke helt til. Nå klipper jeg forsiktig mens hun sover, det går bra det :-)

Skrevet

mens han sover var en god ide, jeg prøver det:-) bite dem av hørtes skummelt ut..

Skrevet

Jeg bruker sånn baby-negleklipper. Passer på å klippe mens ho sover eller spiser, da er ho ganske medgjørlig.

Skrevet

I begynnelsen rev vi de av for de var så myke. Nå er de hardere, og vi bruker en sånn liten babyneglesaks på dem. Lillegutt er fæl til å klore seg i ansiktet, så neglene hans må holdes korte hele tiden.

Så rart at ikke helsestasjonen kunne gjøre det for deg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...