Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Ser at veldig ofte når man har fått det ene kjønnet så får man samme kjønn neste gang også ) Jeg har nå to prinser på henholdsvis 4 år og 5 uker ) Flere guttemammaer her? )
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Jepp, mine prinser er 5mnd og 3år og 3mnd.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #3 Skrevet 20. april 2007 Hei! Har bare en gutt enda jeg da=) Men blir ikke lei meg om vi får gutt neste gang heller. Syns nesten alle får jenter om dagen jeg. Sikkert bare jeg som er trangsynt eller noe..he he
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 Jeg har tre gutter på 6 år, 3 1/2 år og 3 måneder. Nå sist ønsket jeg meg en gutt, da jeg føler jeg kan å være guttemamma!
Bare jeg er meg :o) Skrevet 20. april 2007 #5 Skrevet 20. april 2007 Jeg er:o) Storegutt er 6 år Lillemann er 1 år Og dem er verdens goeste:o)
2nj♥ Skrevet 20. april 2007 #6 Skrevet 20. april 2007 Jepp, jeg er guttemamma En "stor" gutt på snart 20 mnd og en liten gutt på snart 5 mnd.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 20. april 2007 #7 Skrevet 20. april 2007 Sambo er i hvertfall guttepappa. Han har en sønn på snart 6 også har vi en på 7,5 mnd sammen.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #8 Skrevet 20. april 2007 dere som har to eller flere guttebarn..har dere lyst å få en jente også+? Er bare guttebarn i familien til sambo, vi er bare jenter i min,men så er det slik at gutten bestemmer kjønnet Har en nydelig gutt på 12 uker,men ønsker meg en jente en gang også.Føler meg litt slem som tenker sånn, men tror ikke jeg "slår meg til ro" før jeg har fått en jente også.. Blir så klart glad for gutt og da om jeg får det neste gang, misforstå meg rett
haater husarbeid Skrevet 20. april 2007 #9 Skrevet 20. april 2007 Jeg har to gutter, en på 4,5 år og en på nesten 8 mnd.
Nesly Skrevet 20. april 2007 #10 Skrevet 20. april 2007 Jeg er guttemamma til en skjønnas på 3 mnd! Neste barn kan være hva det vil for meg.. blir det gutt er det kjekt for sønnen min å få en jevngammel lekekamerat/bror! Og blir det jente blir det gøy for da får jeg en av hver.. Menne..ja, det hadde vært gøy med en jente en gang.. Kunne gjerne tenkt meg både en gutt og en jente til:)
Meg og bøllegutta!! Skrevet 20. april 2007 #11 Skrevet 20. april 2007 jepp............ 2 gutter! En på 2mnd og en på 2 år og 3 mnd
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #12 Skrevet 20. april 2007 skjønner hva du mener. Har selv to gutter og hadde jo selvfølgelig vært artig med en av hvert kjønn. Men når man ser den nydelige litte guttebeibien så kan en ikke tenke seg noe annet ) Men helt ærlig så kunne jeg gjerne tenke meg en datter også. Men tror nok det blir stopp etter to her ja! I såfall å jeg bearbeide sambo veeeeeldig ) hehe
Bare jeg er meg :o) Skrevet 20. april 2007 #14 Skrevet 20. april 2007 Må svare på sp om jeg kunne tenkt meg ei jente også. Svaret mitt er egentlig nei. Om jeg hadde blitt gravid for tredje gang så hadde jeg nok tenkt som jeg gjorde med begge gutta.....at det viktigste er at sv.skapet går bra og at babyen er velskapt.Men det er klart det hadde vært stas med en liten jente....men samtidig så er jeg liksom guttemamma,hehe. Nei jentene i denne familien får noen andre stå for *ler* For vi er ferdig vi,hehe....
hohoo Skrevet 20. april 2007 #15 Skrevet 20. april 2007 hallo jeg har 3 herlige gutter på 7, 4 og den minste er 4 mnd. kjempekos med bare gutter.
ScaryMama Skrevet 20. april 2007 #16 Skrevet 20. april 2007 Jeg har alltid ønsket meg gutt, og det fikk jeg! Neste gang er det ikke så nøye for min del hva det blir, men jeg føler ikke noe behov for jente. Mannen min derimot, ønsket jente. Han tror at de er lettere å ha med å gjøre (så feil kan man ta)!
Gjest Skrevet 20. april 2007 #17 Skrevet 20. april 2007 Nesten ;0) Har to gutter så ei jente og så en gutt.jenta må ha vært ett arbeids uhell fra gubben for han kommer fra DEN gutte familien.Svigerfar sa engang at jeg kunne aldri vente meg å få jente med han som far....Men den gang ei :0) Men føler meg som en skikkelig gutte mamma med 3 gutter da :0)
MorT-3gutter Skrevet 20. april 2007 #18 Skrevet 20. april 2007 Tja, nicket sier vel sitt. Gutter på 6 år, 3 år og 1 mnd.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2007 #19 Skrevet 27. april 2007 Gutter på 10,8,7 og lillebror er 8mnd.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 27. april 2007 #20 Skrevet 27. april 2007 gutter på 7, 4 og en liten jente på 3 mndr.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2007 #21 Skrevet 27. april 2007 Jeg har også 3 gutter.Var så gla for at sistemann var gutt, hadde panikk for å få jente....vet ikke helt hvorfor....kansje fordi jeg syns jeg kan gutter nå og det å få jente virket så nytt og skummelt....he he. Er det ikke sånn at jenter oppfører seg annerledes enn gutter da?Tenk de er vel kansje mer utspekulerte og sladrete? De rotter seg sammen.Også får de problem med mensen etter hvert....også blir de gravid når de er 15 år .........også er de rappkjefta ....også blir de kansje voldtatt og kidnappa.......åsså.........ehhhhhhhhh..............
Blomman Skrevet 27. april 2007 #22 Skrevet 27. april 2007 7 år 5 år og nesten 16 mnd - bare gutter rundt meg i heimen (+far sjøl i huset )
Anonym bruker Skrevet 27. april 2007 #23 Skrevet 27. april 2007 Eh...du anonym ovenfor meg! Snakker du om deg selv nå? hehe...ikke alle jenter er rappkjeft og voldtatt(?)......
Anonym bruker Skrevet 27. april 2007 #25 Skrevet 27. april 2007 Kansje jeg snakker om meg selv... vet ikke det er sånn jeg tenker om det å få jente iallfall........godt jeg bare har gutter , he he ehhh, er det ingen andre som tenker sånn da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå