BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Er helt grønn, prøver å lese meg til kunnskap, men blir bare grønnere :s Hva anbefales? Babyen min er snart 4 uker. Ser ut til at bæresjal er bedre å bruke til henne enn babybjørn.. Kikker litt på elastiske bæresjal.. Mam eco, og Moby wrap.. er disse noe bra?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Alt jeg vet er at Maya Wrap ringslynge skjønner jeg ikke bæret av, selv om damen på dvd'n sa at det var så enkelt atte. Det var ikke det :-/ Har gått over til Babybjørn bæresele.
ScaryMama Skrevet 20. april 2007 #3 Skrevet 20. april 2007 Jeg er veldig begeistret for min moby wrap.
Lumsk Skrevet 20. april 2007 #5 Skrevet 20. april 2007 Jeg kan nesten ikke få lovprist mitt Moby wrap-sjal nok. Jeg elsker det. Det er utrolig behagelig å bære i, lett å knytte (øvelsesknyt et par ganger før du setter i barnet) og v i bruker det ennå. Lille rosin er snart 7 mnd og 8 kilo, men det er fortsatt godt å bære med selv om det begynner å sige litt nå siden sjalet er elastisk. Det eneste jeg kanskje angrer litt på nå i etterkant er at jeg ikke kjøpte den moby-varianten med et uelastisk panel midt på. Da siger det ikke fullt så mye, men er like lett å knytte.
Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 20. april 2007 #6 Skrevet 20. april 2007 svart deg på skravle...
mammaentiltrulte Skrevet 20. april 2007 #7 Skrevet 20. april 2007 ta deg en tur inn på tettintil.com/forumet der er det en haug med koselige damer som er eksperter og regne på det med sjal og bæring
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #8 Skrevet 20. april 2007 jeg er også veldig fornøyd med min moby wrap - helelastisk. Begynnte da hun var 5 uker.
californiamama Skrevet 20. april 2007 #9 Skrevet 20. april 2007 Bruker også Moby Wrap til min 1 mnd gamle gutt og er veldig godt fornøyd:-)
Thula Skrevet 20. april 2007 #10 Skrevet 20. april 2007 Jeg bar i Tricot-Slen den første tiden, som jeg forstår er ganske likt Moby Wrap. Mange bruker Mobyen som første sjal, så jeg tror det er et veldig godt valg. Mam Eco har jeg faktisk ikke hørt om en gang
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 20. april 2007 Forfatter #11 Skrevet 20. april 2007 Tusen takk for svar! Ser ut til at vinneren blir Moby Wrap
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå