Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når minsten nekter og sovne av seg selv, og vi har prøvd alt. Bare fortsette å vugge han i søvn?? Er så sliten nå altså...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor gammel er han? vil ikke gi noen råd før jeg vet det, for det er jo forskjell om han er nyfødt eller litt eldre

Skrevet

Han er 5 mnd. Og har vært sånn helt siden han ble født.. Hvis vi ikke vugger er det fullt hyl, og han gir seg ikke heller vettu=) Det er det samme på dagen som når han legger seg for natta. Vil jo gjerne at han skal sovne i egen seng.

Skrevet

Heisann:)

Vet hvordan du har det!!!

mitt råd er: når du har gitt ha mat for kvelden, han har fått ren bleie,og alt ellers er ok..legg han i senga si,tull han inn i dyna si go natt og gå ut...han kommer garantert til å hyle som en stukken gris...men tro meg han kommer til å gi seg etter hvert når han skjønner at her er det bareå sove...det er veldig tøft for et mammahjerte å høre på skrikingen..men han har ikke vondt..( ikke gjør dette hvis han er syk)

vi gjorde dette med vår tulle det var 3 dager med hyl og vræl,men etter det la hun seg bare og sov:) herlig!!!

Skrevet

glemte å si at jeg gikk inn hvert3 min og snkket rolig og strøyk henne over kinnet, før jeg gikk ut igjen:)

verd å prøve!

Skrevet

Ja, da får vi prøve det. Men han skriker jo noe så inni ......... og han gir seg bare ikke. Selv om vi går inn og roer han, og nei, det er ikke bra for svake mamma hjerter den skrikinga der=) Vi har fått fin rutine på kveldsstellet. Men da satser vi på noen kvelder med skrik og ser hvordan det går=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...