1jente+1spire Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Hva klær har dere på babyen når dere reise hjem fra sykehuset?
klompen min<3 Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Hmm...Godt spørsmål... Vi har et hentesett som er planen, men vi må nesten se det ann.. Bor på vestlandet og her har vi jo alle 4 årstidene på en dag;)
1jente+1spire Skrevet 20. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2007 Jepp jeg også... men jeg tenker å ha body, strømprbukse, sparkebukse m/jakke (hentesett) men er så usikker på om jeg må ha enda en jakke, blir vel litt for voldsomt med dress sikkert... å så lue da seff.. andre?
Gårdsspire Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 Huff.. dette er noe jeg absolutt ikke vet noe om... de sier jo at du skal ta på bebisen det du selv ville ha gått med + 1 lag fordi den er liten, og +1 lag fordi den ligger rolig. Men det blir vel ca: Body-sokker sparkebukse- genser Lue (seff) mulig en form for dress utenpå der..
Gjest Skrevet 20. april 2007 #5 Skrevet 20. april 2007 Aner ikke jeg altså! Har termin 8.juni, men regner med at det blir en body, sparkebukse, sokker og lue. HVIS venninna mi har vært nede med strikkedressen hun har strikket til meg, så blir den utenpå.. Men det spørs hvor varmt det blir da. Legger et teppe over h*n i setet tror jeg..
tina 79:) Skrevet 20. april 2007 #6 Skrevet 20. april 2007 Spurte en venninde av meg jeg, hun har akkurat fått nr 2, jeg har ingen ennå! Hun sa at ryggen i setet er veldig varm og isolerende, så mini har det bra i den uten for mye klær. Hun foreslo body, en sparkebukse med jakke over, en lue og heller et teppe og en dyne for hånden sånn at vi kunne ta av eller legge over teppet eller dynen i forhold til hvor varmt det er! De hadde stoppet 3 ganger før de kom seg ut fra Ullevål med førstemann, fordi han var så alt for varm, og det var i mars
Gjest Skrevet 20. april 2007 #7 Skrevet 20. april 2007 Har termin 10 juni, men tror han kommer litt før. Tenkte å ha med langermet body, sparkebukse m/føtter og (tynn) lue til ham. Siden vi skal kjøre 1,5 time så blir det altfor varmt å ha på mer klær. Har et hjemmestrikket helseteppe i babyull som vi kan svøpe rundt ham til og fra bilen og evt ha over ham dersom det blir litt kjølig. Skulle det bli stekende sol får vi heller ta en kortermet body.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå