Urtete Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Heldige heldige heldige heldige jenter! Håper dere får en finfin tur alle sammen med god mat, god drikke, deilig spa-behandling, koselig selskap, gode samtaler, mye latter og mange smil!!!!!!! Åååååååkei, så er vi bittelitt misunnelige vi som ikke kan være med - vi innrømmer det..... ;-))) Men det er dere jaggu vel unt!! KOS DERE! God-tur-klem fra
Ronja65 Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Ja god tur!!!!!!!. Superheldig griser som dere er:-))))). Hadde egentlig tenkt å ta en tur for å spise sammen med dere på lørdag. Men så har min kjære søster, tenkt å ta et sjeldent besøk. Treffer henne ikke så ofte, så da prioriterer jeg det. God tur, god middag, god spa og ha det kjempekoselig på tur. Gleder meg til full rapport her på bim:-)))))))
Gjest Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 slenger meg på jeg.(siden ingen ville bytte snø mot spa opphold....) ha en kjempefin tur alle sammen.å ha det gøy =0) men ikke minst,kos dere,slapp av og samle krefter =) å nå er jeg mer enn missunnelig,men skal heller ut å ake.......=)
Babyonboard ;-) Skrevet 20. april 2007 #5 Skrevet 20. april 2007 Takk takk ;-) Vi kan hoppe i den kaldkulpen i solidaritet til deg kjære attpåklatt ;-)))
Superlis Skrevet 20. april 2007 #6 Skrevet 20. april 2007 Slenger meg på denne...dere får nok en superduper tur!!! Kos kos:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå