tanyathe Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 måtte inn til undersøkelse i går igjen pga lite liv.... da fikk jeg vite at jeg har får lite fostervann og at ungen er over 4500gram. men de ville ikke sette meg igang fordi de riene som kom naturlig er bedre enn de som kommer når man blir satt igang.. off jeg har litt angst nå da..
VinterSol+2 Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 får håpe det snart setter i gang da? Hva mener du med lite liv, egentlig? som i ikke noe?
tanyathe Skrevet 20. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2007 jeg skal inn til torsdag...da skal de vurdere hva de skal gjøre... jeg kjente bare mindre liv enn jeg pleier.....
VinterSol+2 Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 ok. syns det er så vanskelig å vite når en skal bli bekymret lissom. babyen min har litt sånne perioder.. to elleville dager, to dager med nesten ikke noe liv, to dager med litt, og to dager ellevill,, noe sånt noe... har tenkt at det er normalt for ungen min jeg.. så lenge jegkjenner noe liv hver dag lissom. kanskje jeg tar feil da?
tanyathe Skrevet 20. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2007 de sier jo at man skal ringe til sykehuset hvis du føler det er mye forandringer....de sjekker hjertelyden når du kommer ned og så ultralyd får å se om alt er som det skal.. det er jo bedre at du føler alt er som det skal enn å gå rundt og være begymret... jeg har vært på en sånn undersøkelse 2ganger... men det er jo mindre plass og nå i magen så det er jo ikke så rart at den beveger seg lite da men men
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå