RompeRock Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Vi har ikke lyst til å ha dåp i kirken, heller ikke navnefest gjennom human-etisk forbund. Blir det rart å invitere snuppas besteforeldre, tanter, onkler og søskenbarn på en privat liten feiring/sammenkomst hjemme hos oss; for litt mat, kaker og kos? De fleste må reise et stykke for dette, men familiene (bortsett fra foreldrene våre) har aldri møttes før, så det kunne vært en fin anledning til det. Er det noen andre som har gjort det sånn?
Cilla m Neo;) Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 vi lurer på om vi skal gjøre det samme;) synes det er en god ide jeg.
RompeRock Skrevet 20. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2007 Så vi er ikke alene? ;o) Ja, vi føler det blir det riktige for oss, selv om noen sikkert kommer til å reagere på det. Men det blir jo en fin feiring av barnet, bare uten det seremonielle omkring. Og en samlig av familien. Hmm, lurer på om vi skal gå for dette?
Cilla m Neo;) Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 Vi sitter m de samme tankene rundt dette ser jeg, ja kanskje vi går for det da;)
Gjest Skrevet 20. april 2007 #6 Skrevet 20. april 2007 Jeg synes ikke det er rart, vi gjorde det sånn selv vi :-) Her ble 6 mnd dagen feiret skikkelig :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå