Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 tar det lang tid før h*n sovner igjen? Har ei tulle på 2 1/2 uke som våkner ca to ganger pr natt. er ganske heldig at det ikke er oftere. men når hun våkner så spiser hun og vi skifter bleie og deretter blir det litt kos. Men hun bruker lang tid på kosingen. ligger bare å dupper av, men bruker lang tid før hun sovner skikkelig. legger jeg henne i senga tidligere, våkner hun helt igjen og vi må starte forfra med litt mat og kos igjen. hvordan er deres natterutiner?
Cilla m Neo;) Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 da gutten min var like gml, var det kun pupp og sove igjen, ikke ny bleie eller kos, da skjønte han fort at her er det bare å spise seg mett og sove igjen.
m@rie82 Skrevet 20. april 2007 #3 Skrevet 20. april 2007 heisann! vi har det litt på samme måte, bare at det ikke tar SÅ lang tid før hun sovner igjen. (vesla er forresten 1 mnd.) når hun våkner får hun mat og bare ny bleie dersom hun har avføring. ellers blir det litt kosing til hun sovner igjen, men må være forsiktig med å legge henne oppi sengen igjen for tidlig, da våkner hun.
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 20. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. april 2007 jeg må bytte bleie da hun har bæsja stort sett hver gang..
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 20. april 2007 #5 Skrevet 20. april 2007 hadde det på samme måte, men vi gjorde som nevn i et annet innlegg her ; mat, rap deretter i egen seng. Han er nå 3 mnd og ligger og koser seg i sin egen seng etter mat dersom han ikke sovner med en gang. Ammer i mørket og har kjøpt en rød lampe som vi hadde på badet når vi måtte skifte bæsjebleie om natta. Snakket ikke eller smilte til ham, selv om han smilte til meg. Noen ganger skikkelig vanskelig fordi han var så skjønn, men det måtte til tror jeg for at han skulle forstå at det var natt og at om natta sover man. Han sovner nå mellom kl 19 og 20 og sover til ca 6-7, uten måltid.
Maisie Skrevet 21. april 2007 #6 Skrevet 21. april 2007 De første ukene kunne han være våken i timesvis, men nå er han bare våken lenge nok til å spise og såvidt rape før han sovner igjen. Har det mørkt overalt, kun en lampe med dimming så jeg ser hva jeg gjør, og som mimmi, snakker jeg ikke til ham om natta. Alt for å markere at det er natt. Men når klokka er 07, så er han lysvåken og ligger og smiler til meg når jeg kikker til ham.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #7 Skrevet 21. april 2007 vi har aldri skiftet bleie på natten... da hun var så liten så våknet hun og 1-2 ganger om natten for å mat.mens jeg ammet henne sovnet hun.. men derimot når hun ble en 5-6 mnd..da ville hun ikke sovne igjen når jeg ammet henne... tok laaaaaaang tid før hun sovnet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå