krone Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Har vært en drøm å legge frem til nå. To kvelder nå har begynnt å gråte når vi legger henne og hun stopper ikke, kan gå over til å bli ganske så sår gråt. Når vi går inn roer hun seg litt men når vi går ut igjen er det pån igjen. Hva skal vi gjøre. Har aldri hatt dette problemet så dette er nytt for oss. Hun har heller aldri hatt sånne gråte stunder, så det er uvandt!! Hva bør vi gjøre hva har fungert for dere?? Jeg er åpen for alle forslag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå